Týdeník Marketing & Media změnil grafickou podobu. Jejími autory jsou grafičtí designéři Studia Marvil, Olga Hesounová a Jiří Karásek.

Změna se týká jak obálky, tak vnitřního bloku včetně typografie, grafického členění rubrik či barevného kódu. Již před časem prošlo změnou také logo Marketing & Media, které bude od nynějška na titulních stranách časopisu pouze v jasně červené barvě. Vícebarevnou škálu jednotlivých vydání, a tedy i loga na obálce, designéři opustili.
„Změna designu přichází po letech užívání toho předchozího. Vnímáme ji jako revizi, možná i restart. Obálka je svobodnější, už nestojí na studiové fotografii, ale otevírá prostor rozličnému obsahu. Vnitřní úprava se už striktně nedrží barevného kódu vydání, a naopak podobně jako obálka podporuje fotografie a infografiku,“ uvádí Olga Hesounová a Jiří Karásek.






Dochází také k zásadní změně typografie, která propojuje tištěný magazín s on-line kanály MAMu. „Nový design se propíše rovněž do celého systému newsletterů, který MAM nově spouští od tohoto týdne a který nahrazuje původní pondělní ranní newsletter. Nyní si budou moci uživatelé sami na webu mam.cz nastavit frekvenci zasílání do svých mailových schránek – od notifikace každé nové aktuality po týdenní přehled událostí,“ doplňuje Radana Čechová, šéfredaktorka MAM.

První redesignované vydání je celé věnované právě proběhlému největšímu reklamnímu festivalu na světě Cannes Lions. Redaktor MAM Jakub Křešnička strávil v Cannes celý týden a čtenáře informoval každý den jak na webu mam.cz, tak to nejdůležitější zaznamenal v podobě reportáží a rozhovorů v právě vydaném čísle MAM.