Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Marketing & Media má nový design od Studia Marvil

Týdeník Marketing & Media změnil grafickou podobu. Jejími autory jsou grafičtí designéři Studia Marvil, Olga Hesounová a Jiří Karásek.

Změna se týká jak obálky, tak vnitřního bloku včetně typografie, grafického členění rubrik či barevného kódu. Již před časem prošlo změnou také logo Marketing & Media, které bude od nynějška na titulních stranách časopisu pouze v jasně červené barvě. Vícebarevnou škálu jednotlivých vydání, a tedy i loga na obálce, designéři opustili.

„Změna designu přichází po letech užívání toho předchozího. Vnímáme ji jako revizi, možná i restart. Obálka je svobodnější, už nestojí na studiové fotografii, ale otevírá prostor rozličnému obsahu. Vnitřní úprava se už striktně nedrží barevného kódu vydání, a naopak podobně jako obálka podporuje fotografie a infografiku,“ uvádí Olga Hesounová a Jiří Karásek.

Dochází také k zásadní změně typografie, která propojuje tištěný magazín s on-line kanály MAMu. „Nový design se propíše rovněž do celého systému newsletterů, který MAM nově spouští od tohoto týdne a který nahrazuje původní pondělní ranní newsletter. Nyní si budou moci uživatelé sami na webu mam.cz nastavit frekvenci zasílání do svých mailových schránek – od notifikace každé nové aktuality po týdenní přehled událostí,“ doplňuje Radana Čechová, šéfredaktorka MAM.

Na fotografii zleva: Jiří Karásek a Olga Hesounová (oba Studio Marvil), Radana Čechová a Petr Žaloudek (oba MAM) a s nimi na snímku na vytištěné fotografii kolega Jakub Křešnička, který v době pořízení fotografie reportoval živě z festivalu v Cannes.

První redesignované vydání je celé věnované právě proběhlému největšímu reklamnímu festivalu na světě Cannes Lions. Redaktor MAM Jakub Křešnička strávil v Cannes celý týden a čtenáře informoval každý den jak na webu mam.cz, tak to nejdůležitější zaznamenal v podobě reportáží a rozhovorů v právě vydaném čísle MAM.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)