Reklama
Megaboard

Unilever zahájil revizi svého mediálního byznysu

Unilever zahájil přezkum svého celosvětového plánování a nákupu mediálního prostoru. Rychloobrátkový gigant, který vlastní značky jako Dove, Ben & Jerry’s a Hellmann’s, provedl poslední revizi svého mediálního účtu v roce 2021.

Během přezkumu v roce 2021 si společnost Mindshare (GroupM) ze skupiny WPP úspěšně udržela většinu mediálního byznysu společnosti Unilever na klíčových trzích, včetně USA a Velké Británie. Ta je zodpovědná také za nákup a plánování mediálního prostoru v Česku. Některé trhy v roce 2021 naopak získala společnost PHD, patřící do skupiny Omnicom, a to například Rakousko, Německo, Švýcarsko nebo Kanadu.

Mimo Spojené státy a Spojené království má agentura Mindshare na starosti správu médií pro společnost Unilever v Nizozemsku, Belgii, severských zemích, Itálii, východní Evropě nebo jižní a jihovýchodní Asii. Po revizi v roce 2020 se agentura také stala odpovědná za plánování a nákup médií v Číně.

„Ano, na našich trzích jsme zahájili revize mediálních agentur. Je to součást našeho standardního procesu, kdy pravidelně provádíme přezkumy, abychom zajistili nejlepší partnerství s mediálními agenturami ve své třídě,“ uvedl pro web the message mluvčí společnosti Unilever.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále