Doručovací platforma Foodora si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybrala Publicis Groupe. Komunikační skupina pro ni zajistí plánování médií a nákup reklamního prostoru.
Publicis Groupe zvítězila v tendru pro český a maďarský trh a v roce 2024 bude zajišťovat mediální strategii zahrnující plánování i nákup reklamního prostoru v offline kanálech. V pozici mediální agentury naváže na práci Mindsquared, se kterou Foodora spolupracovala od letošního ledna. Ta se pro jiný rámec a plnění spolupráce právě skončeného výběrového řízení nezúčastnila.
Služba pro rychlý rozvoz tak tímto krokem rozšiřuje partnerství se skupinou Publicis Groupe o další marketingovou disciplínu. Už od roku 2021 spolupracuje s její PR agenturou MSL Czech Republic, která pro službu dříve známou jako Dáme jídlo zajišťuje komplexní podporu v oblasti spotřebitelské a korporátní komunikace. Její mateřská společnost Delivery Hero navíc na zahraničních trzích využívá adservingovou platformu pro správu kampaní CitrusAd, která je rovněž součástí Publicis Groupe.
„Publicis zpracoval nejkomplexnější řešení našich požadavků ze všech agentur, které jsme do tendru pozvali. Od spolupráce si slibujeme primárně to, že se stane naším dlouhodobým partnerem, který nás bude neustále challengovat a díky němu téměř nebude možné se naší značce v offline prostoru vyhnout,“ říká Dita Jůnová, food campaign manager společnosti Foodora.
„Těšíme se, že mezi našimi klienty přivítáme úspěšnou značku, která je lídrem své kategorie. Mám radost, že naše vize Power of One, která je založena na propojování různých komunikačních disciplín, oslovuje klienty na lokální i mezinárodní úrovni. Skvělé je i to, že si díky spolupráci s platformou Foodora rozšíříme záběr o novou vertikálu, kde budeme moct uplatnit naše datové a technologické zázemí,“ dodává David Krňák, chief media officer komunikační skupiny Publicis Groupe.