Nejsilnějším inzerentem v segmentu erotických pomůcek je prozatím v roce 2022 e-shop Růžový slon. Podle ceníkových cen utratil téměř 44,3 milionu korun.
Přehled nejsilnějších inzerentů za období leden-září 2022 sestavila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Mezi výrazné inzerenty patří i E-kondomy.cz (29,7 mil. Kč) a Durex (28,7 mil. Kč). Ceníkové hodnoty nejsou ekvivalentem reálných investic do nákupu reklamního prostoru, protože nereflektují vliv řady faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, atd. Nicméně zachycují vývoj a trendy současného reklamního trhu.
Podle červnového výzkumu Nielsen Admosphere vlastní v České republice alespoň jednu erotickou pomůcku 44 % dotázaných ve věku 18 až 35 let. S rostoucím věkem podíl klesá. Majiteli erotických pomůcek jsou častěji ženy (36 procent) než muži (29 procent). Nejčastěji využívaným produktem je vibrátor (55 procent). Šedesát dva procent dotázaných, kteří jsou majiteli erotické pomůcky, si ji pořídili v online obchodě, třetina pak v kamenném obchodě, ostatní ji dostali darem. Rozhodujícím kritériem při pořízení je cena (37 procent) a poté až kvalita (33 procent).