Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Erotické pomůcky nejvíce inzeruje Růžový slon

Nejsilnějším inzerentem v segmentu erotických pomůcek je prozatím v roce 2022 e-shop Růžový slon. Podle ceníkových cen utratil téměř 44,3 milionu korun.

Přehled nejsilnějších inzerentů za období leden-září 2022 sestavila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Mezi výrazné inzerenty patří i E-kondomy.cz (29,7 mil. Kč) a Durex (28,7 mil. Kč). Ceníkové hodnoty nejsou ekvivalentem reálných investic do nákupu reklamního prostoru, protože nereflektují vliv řady faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, atd. Nicméně zachycují vývoj a trendy současného reklamního trhu.

Podle červnového výzkumu Nielsen Admosphere vlastní v České republice alespoň jednu erotickou pomůcku 44 % dotázaných ve věku 18 až 35 let. S rostoucím věkem podíl klesá. Majiteli erotických pomůcek jsou častěji ženy (36 procent) než muži (29 procent). Nejčastěji využívaným produktem je vibrátor (55 procent). Šedesát dva procent dotázaných, kteří jsou majiteli erotické pomůcky, si ji pořídili v online obchodě, třetina pak v kamenném obchodě, ostatní ji dostali darem. Rozhodujícím kritériem při pořízení je cena (37 procent) a poté až kvalita (33 procent).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-52-53_2024

MAM Exkluzivně v časopise

7
Zrádci 2024
Golden Drum 2024

MAM Téma čísla

Téma Ročenky 2024
letaky
Návrh bez názvu-127
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Michal Šlechta_T-Mobile_nový web-otvírák (24)
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Michal Šlechta_T-Mobile_nový web-otvírák (24)
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu