Ředitelem pro klíčové zákazníky Digital mediálního domu MAFRA se stává Ondřej Polášek

Na pozici obchodního ředitele pro klíčové zákazníky Digital od 6. 10. 2025 nastoupil  Ondřej Polášek. Přináší s sebou více než patnáctiletou manažerskou zkušenost z oblasti retailu a médií a silné obchodní zázemí. V posledních pěti letech působil v Seznam.cz, kde vedl obchodní tým a podílel se na růstu reklamního byznysu.

Ondřej Polášek před působením v Seznam.cz zastával roli obchodního ředitele online divize ve společnosti Mladá fronta a také působil na manažerských a ředitelských pozicích ve společnostech Camieu a Marks & Spencer.

„Digitální obchodní prostředí se dynamicky vyvíjí a je nezbytné pružně reagovat na potřeby klientů i uživatelů. V nové roli se chci zaměřit na další posílení našeho digitálního portfolia, rozvoj obchodních vztahů a hledání nových inovativních cest pro inzerenty,“ uvedl Ondřej Polášek.

„Jsem rád, že do našeho týmu přichází zkušený profesionál, který dokáže propojit obchodní strategii s potřebami klíčových klientů a zároveň přinést nové impulzy do našeho digitálního byznysu. Ondřejova odbornost a schopnost budovat dlouhodobé vztahy budou velkým přínosem pro další rozvoj našich aktivit,“ uvedl David Korn, obchodní ředitel a člen představenstva mediální skupiny Mafra.

Jeho jmenování je podle mediálního domu dalším krokem k posílení digitálních aktivit společnosti a k rozvoji obchodních příležitostí v online prostředí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk