Black Friday letos svým výkonem opět nezklame

Začíná hra o každou korunu v peněžence. Karty mezi televizi a online jsou rozdány, slevy všude, kam se podíváš.

Vánoční nákupní sezóna v e-commerce skutečně začíná už v říjnu, ale pravý prodejní boom nastává až s příchodem Black Friday, který letos opět přinese výrazné růsty v obratech. Očekává se, že celkový nárůst útrat oproti loňsku dosáhne více než pěti procent. V období kolem Black Friday se nejen zvýší online prodeje, ale také výdaje na reklamu, přičemž významnou roli budou hrát tradiční média, jako je televize, doplněná o sociální sítě a online kanály. V rámci kampaní se plánuje široká investice do interaktivní a personalizované komunikace, která má oslovit zákazníky prostřednictvím různých formátů a nových kreativních přístupů.

Článek vyšel ve vydání MAM 45/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen