Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Black Friday letos svým výkonem opět nezklame

Začíná hra o každou korunu v peněžence. Karty mezi televizi a online jsou rozdány, slevy všude, kam se podíváš.

Vánoční nákupní sezóna v e-commerce skutečně začíná už v říjnu, ale pravý prodejní boom nastává až s příchodem Black Friday, který letos opět přinese výrazné růsty v obratech. Očekává se, že celkový nárůst útrat oproti loňsku dosáhne více než pěti procent. V období kolem Black Friday se nejen zvýší online prodeje, ale také výdaje na reklamu, přičemž významnou roli budou hrát tradiční média, jako je televize, doplněná o sociální sítě a online kanály. V rámci kampaní se plánuje široká investice do interaktivní a personalizované komunikace, která má oslovit zákazníky prostřednictvím různých formátů a nových kreativních přístupů.

Článek vyšel ve vydání MAM 45/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)