Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komerční televize uzavřely dohodu s provozovateli úložiště eDisk

Asociace komerčních televizí společně se svými členy TV Nova a FTV Prima uzavřela dohodu o narovnání s provozovateli služby eDisk a Sledujteto. Ta jim ukládá zajistit, aby na službě nebyla dostupná chráněná díla komerčních vysílatelů. Členové AKTV pak ukončí soudní a exekuční řízení vedená proti provozovateli služby.

Po nedávné dohodě o narovnání s provozovateli úložiště Fastshare.cloud slaví Asociace komerčních vysílatelů další úspěch. Tentokrát se podařilo docílit dohody s provozovateli služby eDisk a Sledujteto, která se zavázala zavést technická opatření zamezující nelegální sdílení autorsky chráněných děl komerčních vysílatelů. Povinnost „notice and stay down“ ukládá poskytovatelům služeb sdílení obsahu online autorský zákon platný od ledna loňského roku.

„Fungující dohoda je pro nás jednoznačná priorita, takže jsme rádi, že se nám postupně daří nacházet smysluplná smírná řešení. Podstatou našich dohod je průběžný kontakt, aktualizace seznamu chráněných děl a dle potřeby také vylepšování filtračních mechanismů tak, aby nebylo možné je obcházet,“ říká Klára Brachtlová, prezidentka Asociace komerčních televizí. „Do vývoje a výroby našeho původního obsahu investujeme stamiliony korun každý rok, takže v našich snahách tyto investice ochránit budeme i nadále maximálně důslední,“ dodává Brachtlová.

Reklama
ČEZ

Kromě aktivní právní ochrany autorských práv se Asociace komerčních televizí dlouhodobě zaměřuje také na osvětovou činnost. V rámci těchto aktivit provozuje informační stránku o autorských právech, která je k dispozici na adrese aktv.cz/copyright. Zájemci zde najdou slovníček s výkladem pojmů k tématu ochrany duševního vlastnictví, odpovědi na časté dotazy (FAQ) a také pravidelné aktuality zaměřené na internetové pirátství. K dispozici je i aktuální série článků k nové studii Porušování autorských práv online v Evropské unii, kterou zveřejnil Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví (EUIPO). 

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)