Pořad 168 hodin končí. Nora Fridrichová v ČT zůstává

Česká televize nebude od podzimu vysílat pořad 168 hodin. Dohodl se na tom generální ředitel ČT Jan Souček s vedením divize Zpravodajství a publicistiky a divize Programu. Dlouholetá moderátorka a dramaturgyně pořadu Nora Fridrichová v České televizi zůstává, stejně tak jako reportéři redakce.

V nejbližších dnech bude s tvůrci pořadu vedení zpravodajství jednat o jejich zapojení do výroby publicistiky ČT.

„K finálnímu rozhodnutí ukončit výrobu pořadu 168 hodin přispělo i dění z posledních dnů, které se pořadu bohužel také týká, a které nepoškozuje jen pořad samotný, ale nestaví do dobrého světla ani Českou televizi,“ říká generální ředitel ČT Jan Souček s tím, že tým připravující tento pořad bude mít možnost v televizi dále pokračovat. „Vedení televize věří, že v České televizi nadále tvůrci 168 hodin zůstanou, chce využít jejich dlouholetých zkušeností. Moderátorka Nora Fridrichová dostane nabídku podílet se na nových publicistických formátech,“ dodává generální ředitel ČT Jan Souček.

Nora Fridrichová, 168 hodin | Zdroj: Česká televize

Pořad se vysílal od září 2006, objevila se v něm řada zajímavých reportáží a dal i podněty k řešení mnoha společenských problémů. V průběhu let se ale formou zpracování i obsahem odchýlil od původního formátu zpravodajsko-publicistického pořadu, který na hlavním programu ČT 1 mapuje dění v uplynulém týdnu. Pořad se potýkal i s kritikou Rady ČT, která v posledním období opakovaně konstatovala porušování Kodexu ČT. „Přípravu pořadu 168 hodin provázely i stále častější vnitroredakční spory o obsah a zpracování reportáží,“ uvedl Petr Mrzena, ředitel zpravodajství a publicistiky.

V příštích dnech bude s tvůrci pořadu jednat vedení redakce o jejich zapojení do výroby publicistky ČT. „Delší dobu pracujeme na vývoji nových formátů, které doplní a obohatí dosavadní nabídku publicistických pořadů ve vysílání ČT. Při jejich přípravě počítáme i s podílem tvůrců dosud zapojených do výroby jiných publicistických relací, včetně 168 hodin,“ uvedl Michal Kubal, šéfredaktor zpravodajství a publicistiky.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345