Reklama
Megaboard

Óčko spustilo casting do nahé seznamky Naked Attraction Česko & Slovensko

Nahou seznamku Naked Attraction vysílá Óčko v rámci svého večerního programového okna O18+ už více než tři roky, uvedlo přes 250 epizod a svým divákům nabídlo naháče z Británie, Německa nebo Itálie. Nyní se mohou přihlásit také Češi a Slováci.

Aktuálně je na Óčku k vidění polská verze a to hned po playlistu hot klipů od neděle do čtvrtka ve 22 hodin. Sleduje ji přes 130 tisíc unikátních diváků týdně, nejoblíbenější je mezi svobodnými muži s vysokoškolským vzděláním, kde dosahuje share 3,88 procenta. „Konečně budou mít díky Óčku Češi a Slováci možnost se nejen dívat, ale i přímo zúčastnit,“ slibuje programový ředitel Óčka Alexandr Guha.

Formát seznamovací show Naked Attraction vznikl v britské produkci TV Channel 4 a brzy se rozšířil do mnoha zemí po celé Evropě. V loňském roce se nahá seznamka stala jedničkou i v USA na streamovací platformě HBO Max. Óčku se po téměř roce vyjednávání podařilo získat licenci pro výrobu česko-slovenské verze.

„Jaro je spojeno s navazováním vztahů, randěním a flirtováním, a tak jsme spustili první kolo castingu,“ vysvětluje Guha. Od 20. března se tak lze přihlásit vyplněním základního dotazníku na webu. Vybraní zájemci budou pozváni do druhého kola na osobní pohovory.

Oproti běžným seznamkám odkrývá Naked Attraction přirozenou krásu nahého těla bez filtrů či naaranžovaných fotografií. Zkusit seznámit se může kdokoli starší 18 let jakékoli orientace, tělesných proporcí a sexuálních preferencí. Nahá seznamka je založena na protiváze nekonečného dopisování, rutinních schůzek a nepříjemných překvapení v ložnici. „Součástí pořadu jsou i sexual education témata, která boří falešné představy v oblasti vztahů, sexuality a podoby lidského těla, přihlásit se tedy může opravdu každý,“ doplňuje Guha.

„Profily Óčka na sociálních sítích patří mezi nejsilnější lifestyle média a máme těsné vazby na trendy online tvůrce, takže jak casting, tak samotné vysílání budou doprovázet online formáty, což je i v porovnání se zahraničním uvedením Naked, které se zaměřilo vesměs na televizní či VOD vysílání, výjimečné,“ plánuje Eliška Herciková, online marketing konzultantka Óčka. „Naši fanoušci se mohou těšit například na tematická videa projektu Show Us, instagramové short formáty a řadu derivátů populárních dating shows,“ vyjmenovává Herciková.

Na produkci spolupracuje Óčko s Drive Film Factory. „Dělat tuhle světovou seznamovací show je velká výzva a přípravy jsou již v plném proudu,“ říká producent Matěj Pichler.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále