Společný televizní spot připravili komerční vysílatelé sdružení v Asociaci komerčních televizí u příležitosti Světového dne televize, který připadá na 21. listopadu. V rámci jeho oslav členové AKTV v letošním roce poprvé do světa pouští svůj vlastní televizní spot.
Světový den televize se televizními společnostmi každý rok slaví po celém světě již 26 let, české komerční televize sdružené v AKTV se k němu připojují od roku 2017. Letos se však rozhodly pojmout oslavy jinak než v předchozích letech a vytvořit si zcela vlastní program. Společně připravily televizní spot, který se bude vysílat v úterý 21. listopadu na všech stanicích členských společností. Spot, jehož ústřední myšlenkou je poukázat na pestrost televizní tvorby a unikátní sílu televizní obrazovky oslovit miliony diváků, je složen z toho nejlepšího, co v současnosti televizní skupiny Nova, Prima a Óčko nabízejí.
„V minulých letech jsme pro oslavy Světového dne televize brali inspiraci od našich zahraničních kolegů, letos jsme se ale rozhodli připravit náš vlastní český obsah. Kromě krásného spotu jsme pro naše obchodní partnery také připravili ojedinělý program, takový společný den otevřených dveří, který vyvrcholí zábavnou televizní show zaměřenou na naše televizní témata. Věřím, že se naši hosté budou skvěle bavit,“ říká Klára Brachtlová, prezidentka Asociace komerčních televizí.
Hlavním programem oslav bude velkolepá zábavná show WE LOVE TV moderovaná Liborem Boučkem, ve které se proti sobě postaví týmy Novy a Primy. Generální ředitel skupiny Nova Daniel Grunt si na pomoc přizval Ondřeje Sokola, generálního ředitele skupiny Prima Marka Singera podpoří Jakub Prachař.
Kromě večerní show čeká návštěvníky také pestrý celodenní program, který si pro partnery připravily televizní skupiny Nova, Prima a Óčko. Návštěvníky pustí do televizní kuchyně, dají nahlédnout do zpravodajských studií, seriálových ateliérů nebo živého vysílání. Detailní informace jsou k dispozici na webových stránkách AKTV.