Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Refresher dělí web, vzniká zpravodajství pro mladé

Mladí lidé mají zájem o zpravodajský obsah, usoudil Refresher a vytvořil paralelní web, na kterém chce psát i o politice jazykem mladé generace.

Pro zájem o zpravodajství a zároveň inspirativní, primární lifestyleový obsah, jsme se rozhodli Refresher rozdělit. Vzniká nový web Refresher News, který bude přinášet výhradně aktuální zprávy. Web s novým vizuálem doplní i příslušné sociální sítě. 

V posledních letech vnímáme sílící zájem o zpravodajský obsah, celospolečenské dění a politiku mezi mladými lidmi. Všimli jsme si, že překážkou k získávání ověřených a spolehlivých informací může být i obtížněji srozumitelný jazyk. Záleží nám, aby byli čtenáři nejen informováni, ale aby zprávám, kauzám a jiným zpravodajským tématům, která se nás všech týkají, rozuměli. Náročná témata proto vysvětlujeme a klademe důraz na to, aby byla podána jasně a pochopitelně. Srozumitelnost vnímáme jako klíčový prvek. „Budeme vysvětlovat, psát jazykem, který je mladým lidem blízký, a přinášet kvalitní a ověřené zprávy. Budeme dbát na všechny naše etické zásady a čtenářům a čtenářkám přinášet to nejčerstvější dění v kontextu,“ vysvětluje Adam Smeták, managing editor Refresheru.

Reklama
Know

Refresher bude i nadále přinášet lifestylový obsah, který jej od začátku charakterizuje – bude nadále přinášet novinky o módě, hudbě, gastronomii, ale také zajímavosti z historie či světa technologií a filmů. Budeme otevírat témata, která mohou být pro někoho tabu a vyvolávají ve společnosti rozruch, ale cítíme, že je třeba o nich mluvit. To vše nejen na našem webu, ale také sociálních sítích, prostřednictvím různých formátů.

Hodnoty jako slušnost, pravda, tolerance, nenásilí, podpora lokálních umělců, podnikatelů a projektů, a také udržitelnost a ekologie, jsou pro nás neodmyslitelnou součástí a budeme je mladé generaci i nadále přinášet prostřednictvím různých formátů. Věříme, že nám pomáhají při plnění naší vize – budování moderní generace s otevřenou myslí, která nevnímá svět pouze černobíle.

Web, jakož i naše sociální sítě, budou postupně procházet změnami a brzy přibudou zcela nové formáty.

Refresher vznikl v roce 2011 jako středoškolský projekt – webstránka, která přinášela informace ze světa hudby a módy. V Refresheru vždy tvořili a stále tvoří obsah mladí lidé pro mladé. Postupem času se obsah projektu rozšířil o další lifestylová a popkulturní témata, později přibylo i zpravodajství. Před pěti lety se Refresher rozšířil o českou doménu. Dnes ho čte přibližně dva a půl milionu lidí měsíčně. Hlavní cílovou skupinu tvoří čtenáři a čtenářky ve věku od 18 až 34 let, avšak přes různá témata oslovují i mladší či starší skupinu čtenářů. Spolu se svými čtenáři dospívá i Refresher.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu