Německý módní e-shop Zalando, který letos vstoupil na náš trh, spouští kampaň cílenou na české zákazníky. Spot se natáčel v Praze na Strahovském stadionu, v Pařížské ulici nebo ve stanici metra Florenc. Vymyslel a natočil ho interní tým e-shopu.
Kampaň kromě televize a internetu využívá také spoty v rádiích a venkovní plochy. „Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom včas pochopili potřeby českých zákazníků a získali od nich zpětnou vazbu. I když jsme dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil,“ tvrdí středoevropský ředitel Zalanda Linus Glaser.
Česká verze e-shopu odstartovala na konci června. Na tuzemském trhu má konkurenci například v podobě platforem Zoot nebo About You.
https://www.youtube.com/watch?v=eaext_5qmzQ
[image lightbox=“1″ caption=“Kampaň Zalando (2018)“]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-zalando-2018-vizual-pro-ooh.jpg[/image]
[image lightbox=“1″ caption=“Kampaň Zalando (2018)“]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-zalando-2018-vizual-pro-ooh-1.jpg[/image]
[image lightbox=“1″ caption=“Kampaň Zalando (2018)“]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-zalando-2018-vizual-pro-ooh-2.jpg[/image]
Tvůrčí tým
Lead Account Management: Darius Gross
Marketing Management: Joanna Skrzypkowska
Režisér: Paul Gerwin
Fotograf: Felix Krüger
Stylista: Nina Boucherie
Vlasy & líčení: Hristina Georgievska