Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vodafone ve vánoční kampani závodí s časem i s maskotem

V kampani od McCann Prague Martin Hoffmann s maskotem Flex shánějí pro syna telefon z výhodné vánoční nabídky.

Jedno neobvyklé přátelství ukazují letošní vánoční spoty Vodafonu. Herec Martin Hofmann se v roli otce snaží splnit synovo přání a v nákupním shonu se mu parťákem stává maskot Flex.

„Maskot symbolizuje inovativní sadu služeb Vodafone Flex, díky které jsou nejmodernější technologie snadno dostupné pro všechny. Ať už jde o možnost odprodat staré telefony a tablety, tak i o zvýhodněné financování nových zařízení, bezstarostné užívání technologií s pojištěním Vodafone Care anebo o službu jednoho čísla pro více zařízení, tedy třeba volání z chytrých hodinek,“ vysvětluje Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro spotřebitelský segment.

Reklama
ČEZ

Vánoční kampaň Vodafonu běží od 11. listopadu do konce prosince. V aktuální vánoční nabídce mohou zákazníci získat na nový telefon slevu až devět tisíc korun, k tomu pojištění Vodafone Care i službu OneNumber na první tři měsíce zdarma.

Další stovky korun měsíčně nyní ušetří ten, kdo si od Vodafonu koupí neomezený mobilní tarif, to znamená službu s neomezeným objemem dat, neomezenými hovory i SMS zprávami.

V rámci spolupráce s Mobil Pohotovostí garantuje Vodafone svým zákazníkům také nejlepší výkupní cenu použitých telefonů a tabletů na trhu se službou Re-start.

Vodafone nabízí výhodněji také balíček Vodafone TV+ v kombinované nabídce. V rámci vánoční kampaně také tarif pro mladé a studenty #jetovtobě Basic+ nahrazuje vyšším #jetovtobě Super. Pro firemní zákazníky je pak připravený zlevněný tarif Business Neomezený Extra 5G Stream.

Vizitka kampaně
Klient: Vodafone Czech Republic
Kreativní agentura: McCann Prague
Produkce: Procoma
Režie: Ondřej Sokol
Kamera: Tomáš Sysel
Fotograf: Pavel Hejný
Mediální agentura: Dentsu
Mediamix: TV, online, social, OOH, rozhlas, instore, kino, tisk
Nasazení: Od 11. listopadu

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)