Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pytlík is Bag, ukázala GenZ Bageterie Boulevard spolu se značkou Section

Novou podobu produktu oblíbeného mezi mladými představila Bageterie Boulevard ve spojení se streetwearovou značkou Section.

Bageterie Boulevard oznámila spolupráci s českou streetwearovou značkou Section (sect!on). Mladou generací oblíbený produkt Pytlík mění na stylovější Bag, který má design právě od streetwarového brandu. Součástí kampaně „Pytlík is bag“ jsou pop-up akce pro generaci Z. Na první v Praze a Plzni dorazilo přes 600 lidí. Další čeká Brno a Pardubice.

„Navázali jsme spolupráci s největším resell obchodem a streetwearovou značkou sect!on. Právě oni dodali našemu novému Bagu exkluzivní design obalu, který odráží kreativitu a individualitu. Tento obal není jen estetickým prvkem – je to vyjádření životního stylu, který rezonuje mezi mladými lidmi,“ říká Petr Cichoň, zakladatel Bageterie Boulevard.

Reklama
Abovalve

Fronta prvních zájemců o představení spojení, doprovázené soutěží, se začala na pražském Václavském náměstí tvořit už přes noc. V Praze se navíc ujal moderace sobotní akce úspěšný influencer Nikos, vlastním jménem Nikolaos Mach. Své fanoušky zve brand sect!ion na další akce v Brně (sobota 2.11.) a v Pardubicích (neděle 3.11.).

„Změna není jen o novém názvu, je to odraz dynamického světa, ve kterém žijeme a především krok ke spojení s generací Z. Každé pololetí se zákazníci Bageterie Boulevard můžou těšit na novou spolupráci s mladými talenty v uměleckých sférách, jako jsou móda, hudba a výtvarné umění,“ přibližuje další plány Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.

Ve zmiňované soutěži spolupracujících brandů jsou hlavními cenami ikonické boty Air Jordan 1 Low, které vznikly ve spolupráci s rapperem Travisem Scottem, nebo limitovaná trička, jež vznikla spojením značek sect!on a Bageterie Boulevard. Tato trička nepůjdou do volného prodeje – veřejnost je může získat pouze prostřednictvím této soutěže.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)