Novou podobu produktu oblíbeného mezi mladými představila Bageterie Boulevard ve spojení se streetwearovou značkou Section.
Bageterie Boulevard oznámila spolupráci s českou streetwearovou značkou Section (sect!on). Mladou generací oblíbený produkt Pytlík mění na stylovější Bag, který má design právě od streetwarového brandu. Součástí kampaně „Pytlík is bag“ jsou pop-up akce pro generaci Z. Na první v Praze a Plzni dorazilo přes 600 lidí. Další čeká Brno a Pardubice.
„Navázali jsme spolupráci s největším resell obchodem a streetwearovou značkou sect!on. Právě oni dodali našemu novému Bagu exkluzivní design obalu, který odráží kreativitu a individualitu. Tento obal není jen estetickým prvkem – je to vyjádření životního stylu, který rezonuje mezi mladými lidmi,“ říká Petr Cichoň, zakladatel Bageterie Boulevard.
Fronta prvních zájemců o představení spojení, doprovázené soutěží, se začala na pražském Václavském náměstí tvořit už přes noc. V Praze se navíc ujal moderace sobotní akce úspěšný influencer Nikos, vlastním jménem Nikolaos Mach. Své fanoušky zve brand sect!ion na další akce v Brně (sobota 2.11.) a v Pardubicích (neděle 3.11.).
„Změna není jen o novém názvu, je to odraz dynamického světa, ve kterém žijeme a především krok ke spojení s generací Z. Každé pololetí se zákazníci Bageterie Boulevard můžou těšit na novou spolupráci s mladými talenty v uměleckých sférách, jako jsou móda, hudba a výtvarné umění,“ přibližuje další plány Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.
Ve zmiňované soutěži spolupracujících brandů jsou hlavními cenami ikonické boty Air Jordan 1 Low, které vznikly ve spolupráci s rapperem Travisem Scottem, nebo limitovaná trička, jež vznikla spojením značek sect!on a Bageterie Boulevard. Tato trička nepůjdou do volného prodeje – veřejnost je může získat pouze prostřednictvím této soutěže.