Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ilustrovanou Vánoční kampaň spustila parfumerie Fann

Do kina, televize i online vysílá Parfumerie Fann spoty od digitálního studia Motionhouse ilustrované Jankou Letkovou.

Síť parfumerií Fann spojila letošní vánoční kampaň s akcí „Vše za 990“, v níž budou dostupné parfémy značek Versace, Chloe, Armani, a dalších. Komunikace odstartovala s listopadem, Od 6. se budou objevovat spoty v kinech CinemaCity, 12. se přidají stanice skupin Nova a Prima, online se komunikace rozjede na různých kanálech od 11.12.

Idea kampaně vznikla in-house, za kreativní stránkou stojí známá česká ilustrátorka Janka Letková a digitální studio Motionhouse.

Reklama
ČEZ

Vánoční kampaň podpoří kolekce čtyř vánočních dárkových sad kosmetických produktů, opět s unikátním motivem ilustrátorky Janky Letkové. Každá sada je podle parfumerie vybrána tak, aby vyhovovala různým osobnostem a vkusu. Nadační fond Fann dětem pak také v letošním roce připravil adventní kalendář, který bude dostupný ve všech kamenných Fann parfumeriích a v e-shopu. Stokoruna z každého zakoupeného kalendáře (za 169 korun) podpoří fond, který podporuje především porodnice a neonatologická oddělení.

Novinku v sortimentu Fannu je uvedení arabských vůní, které se podle společnosti prosazují na sociálních sítích a pronikají na evropský trh. Jako první kamenná parfumerie tedy nabízí značky jako Lattafa Parfumers, Zimaya či Armaf.

Vizitka kampaně

Koncept: Fann parfumerie
Ilustrace: Jana Letková
Produkce: Motionhouse
Medimix: Kino, TV, online
Nasazení: Od 1. listopadu 2024

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu