Do kina, televize i online vysílá Parfumerie Fann spoty od digitálního studia Motionhouse ilustrované Jankou Letkovou.
Síť parfumerií Fann spojila letošní vánoční kampaň s akcí „Vše za 990“, v níž budou dostupné parfémy značek Versace, Chloe, Armani, a dalších. Komunikace odstartovala s listopadem, Od 6. se budou objevovat spoty v kinech CinemaCity, 12. se přidají stanice skupin Nova a Prima, online se komunikace rozjede na různých kanálech od 11.12.
Idea kampaně vznikla in-house, za kreativní stránkou stojí známá česká ilustrátorka Janka Letková a digitální studio Motionhouse.
Vánoční kampaň podpoří kolekce čtyř vánočních dárkových sad kosmetických produktů, opět s unikátním motivem ilustrátorky Janky Letkové. Každá sada je podle parfumerie vybrána tak, aby vyhovovala různým osobnostem a vkusu. Nadační fond Fann dětem pak také v letošním roce připravil adventní kalendář, který bude dostupný ve všech kamenných Fann parfumeriích a v e-shopu. Stokoruna z každého zakoupeného kalendáře (za 169 korun) podpoří fond, který podporuje především porodnice a neonatologická oddělení.
Novinku v sortimentu Fannu je uvedení arabských vůní, které se podle společnosti prosazují na sociálních sítích a pronikají na evropský trh. Jako první kamenná parfumerie tedy nabízí značky jako Lattafa Parfumers, Zimaya či Armaf.
Vizitka kampaně
Koncept: Fann parfumerie
Ilustrace: Jana Letková
Produkce: Motionhouse
Medimix: Kino, TV, online
Nasazení: Od 1. listopadu 2024