Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Disney chytá za srdce vánočním příběhem kluka a chobotničky od Adam&EveDDB

Nečekané přátelství kluka s chobotničkou ve vánočním krátkém filmu Disney a Adam&EveDDB, který režíroval Taika Waititi, připomíná ty největší hity ze svátečních spotů John Lewis.

Pro svou letošní vánoční kampaň se společnost Disney rozhodla jít osvědčenou cestou s příběhem o nečekaném dětském přátelství, které chytá za srdce i pobaví. Ve spolupráci s kreativní agenturou Adam&EveDDB našli pro kluka, který je hlavním hrdinou čtyřminutového filmu překvapivého parťáka – chobotničku, která se mu přisaje na hlavu během dovolené u moře.

Oskarem oceněný režisér Taika Waititi nechává původně nechtěné spojení rozvinout v přátelství, kterým dvojici provází síla a světelné meče z Hvězdných Válek, postavičky z Příběhu hraček i další narážky na bohatou videotéku Disney. Když už se zdá, že je z dvojky nerozlučný tým, nechybí dojemná příprava plánu pro to, aby si mohla chobotnička mohla splnit sen objevovat svět. Tím vším provází píseň „Být lidem blíž“ z filmu Malá mořská víla, kterou pro kampaň nahrál šedesátičlenný orchestr v legendárních studiích Abbey Road.

Reklama
ČEZ

„Disney je součástí vánoční sezóny po generace a po celém světě. Krátkým filmem jsme chtěli posílit trvající spojení mnoha rodin se značkou Disney v tomto období,“ uvedl šéf brandu The Walt Disney Company Asad Ayaz a dodal: „Jsme nadšení, že jsme mohli ve spolupráci s Taikou Waititim spolupracovat na tomto nadčasovém příběhu dětského přátelství na pozadí kouzelného času Vánoc.“

Pro Česko může být tradicí, že Veselé Vánoce přejí chobotnice, minimálně od stejnojmenného filmu z roku 1987. Pro kampaň globální značky to ale není obvyklé. Na příběhu je ale znát rukopis agentury Adam&EveDDB. Připomíná ty nejpopulárnější vánoční spoty, které vznikly během její mnohaleté spolupráce s řetězcem John Lewis. Ať už jde o kamarádství dívky s příliš nadšeným dráčkem Edgarem z roku 2019 nebo přátelství chlapce s příšerou Mozem z roku 2017.

Pro Disney bylo důležité, aby byla chobotnička dostatečně realistická a zároveň vyjadřovala emoce. Nesnadný úkol dostala produkce Hungry Man a hlavně postprodukční společnost Untold Studios, pro niž to byla dosud nejkomplexnější vytvořená 3D postava.  „Trávili jsme nesčetně hodin probíráním každé scény, ve které chobotnice je, debatovali o každém výrazu, pohybu i zvuku, který vydává,“ uvádí Tim Pennoyer, ředitel brand marketingu Disney, a doplňuje: „Inspirovali jsme se u zvířat, u nichž se člověku rozplývá srdce, třeba jako u koťat s velkýma oduševnělýma očima. Mezi reference jsem přidal i vlastní kočku, která má podobné kouzlo. Cílem bylo vytvořit tvora, který zprostředkuje zvídavost, hravost i nevinnost, díky nimž roztomilostí osloví publikum.“

Vizitka kampaně
Klient: The Walt Disney Company
Agentura: Adam&EveDDB
Produkce: The Hungry Man
Režie: Taika Waititi
Postprodukce: Untold Studios

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)