V kampani k desátému výročí agentura YYY děkuje klíčovým klientům billboardy a CLV u jejich sídel.
Před sídly společností, jako jsou Direct pojišťovna, KetoDiet, Vivantis, Astrid, Becherovka a Volkswagen Financial Services se v Praze, Teplicích, Chrudimi a Pardubicích v průběhu října objevují billboardy a CLV se sdělením „Slavíme 10. narozeniny díky vám“. YYY tak jejich prostřednictvím děkuje manažerům, kteří s agenturou dlouhodobě spolupracují.
Agentura začala fungovat v roce 2014, kdy ji založili čtyři spolužáci z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Zpočátku pracovali pro lokální značky, ale brzy si uvědomili, že mnoho firem potřebuje nejen kampaně, ale i strategické vedení. „Budování značky znamená změnit představu v myslích lidí,“ říká zakladatel YYY Martin Zdražil.
Agentura spolupracuje s klienty od startupů po velké firmy a zaměřuje se na dlouhodobé strategie značek. Vedle zmíněných společností mezi klíčové klienty patří také CZC.CZ, Bonami nebo ČEZ. YYY Agency, která má za sebou 800 projektů, vlastní startup Hedepy i pět ocenění Effie, vlastní čtyři společníci a vede pětičlenný tým. Do vedení nedávno přibyl jako kreativní ředitel Miloš Kočí.
„Těch deset let uběhlo neuvěřitelně rychle. Rozhodně nemůžu říct, že bychom se kdykoliv nudili,“ říká Martin Zdražil. Majitelé agenturu přesunuli ze Zlína do Prahy, změnili její název, vstoupili do videoprodukce Bumerang Film a designového studia Spoj.se a založili YYY family, uskupení různě specializovaných agentur. Letos agentura očekává nejúspěšnější rok, s cílem dosáhnout obratu 45 milionů korun.
Výhled do další dekády agentura spojuje se stálým zlepšováním v budování značek, například investicemi do kreativního týmu, rozšiřování agentury o další menší týmy. „V horizontu let bychom rádi navrhovali a realizovali více reklamních kampaní, naší vizí je jednou spustit i další vlastní značku, a zvažujeme také možnost technologického produktu pro brand manažery,“ uzavírá Martin Zdražil.