Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Všímejme si, radí kampaň Linky bezpečí od Mark BBDO

Linka bezpečí už 30 let poskytuje pomoc dětem a dospívajícím v krizových situacích. S novou kampaní apeluje na širokou veřejnost, aby byla pozornější i k malým varovným náznakům.

Kampaň „Všímejme si“ reaguje na zhoršující se situaci v oblasti dětského duševního zdraví, která je potvrzována řadou studií. Statistiky ukazují nárůst případů sebepoškozování a sebevražedných myšlenek mezi dospívajícími. Proto se Linka bezpečí rozhodla oslavit své tři dekády působení edukací samotných dětí a mladistvých, ale i všech, kteří jsou s dětmi v kontaktu.

„Jsme nadšeni z kampaně, kterou agentura Mark BBDO připravila. Z výsledků výzkumu OMG Research vyplývá, že testovaný koncept má pozitivní vliv na všechny věkové skupiny, motivuje je nebýt lhostejný ke svému okolí. Věříme, že tato kampaň může přispět ke zlepšení situace a podpořit větší všímavost k dětským problémům v naší společnosti,“ uvádí Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

Reklama
Know

Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO k tomu dodává: „Naše pozornost je denně testována a přetěžována mnoha signály, často ji už ani nemáme plně pod kontrolou. Přitom malý kousek pozornosti může ochránit zdraví nebo život někoho, na kom vám záleží. Jsme vděčni za příležitost pracovat na preventivní kampani, která v širším měřítku může mít obrovský pozitivní dopad.“

Kampaň „Všímejme si“ se díky podpoře OMD a Nadace BigBoard objeví na billboardech, CLV a v kinech Cinestar po celé České republice. Součástí bude také televizní spot a online kampaň, aby oslovila co nejširší veřejnost. Díky spolupracujícím agenturám OMD, FleishmanHillard, OMG Research a produkční společnosti Punk Film se kampaň s limitovaným rozpočtem podařilo „nafouknout“ do podoby, která aspiruje na efektivní celonárodní aktivaci.

„Linka bezpečí udělala za 30 let spoustu úžasné práce, která si zaslouží od nás všech absolutní respekt a obdiv. I to je důvodem, proč jsme se rozhodli dlouhodobě pro Linku bezpečí pracovat bez nároku na odměnu,“ dodává Luděk Hatoň, „chief client officer“ OMG.

Vizitka kampaně:
Klient: Linka bezpečí
Agentura:
Mark BBDO
Copywriter:
Lucie Bax Trefilová
Art director:
Lucie Štorková
Account director:
Kateřina Tůmová
Creative director:
Martin Mareš
Produkce: Punk Film
Producenti:
Alžběta Kábelová, Martina Knoblochová
Režie:
Petr Dvořák
Kamera:
Filip Hájek
PR Agentura:
FleishmanHillard
Výzkumná agentura:
OMG Research
Mediální agentura:
OMD
Chief client officer:
Luděk Hatoň
Director of integrated services:
Jan Müller
Group head:
Pavel Hyský
Media planner:
Dung Vu
Research supervisor:
Lenka Hádková

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)