Videem od Markuse Kruga zvedají Cardion Cars laťku v zapojování ambasadorů

Dealer vozů značky Volvo si k 15. narozeninám vedle rebrandingu nadělil i čtyřminutové brandové video, které plánuje využít i v rámci svých marketingových aktivit.

„Tímhle malým filmovým příběhem chceme našim věrným i potenciálním klientům s přiznanou nadsázkou a vtipem představit novou tvář naší společnosti, kde se ale pro ně jinak v maximálně osobním přístupu, s profesionálními službami a poskytovaným servisem nic nemění,“ přibližuje pozadí nápadu vzniku videa spolumajitel Cardion Cars Karel Stolejda, jenž se ve čtyřminutovém spotu také objeví, a dodává: „Jsme to pořád my, jen jdeme s dobou a nový branding, věřím, pomůže zpřehlednit dealerskou síť i našich dalších značek a sjednotí celkovou korporátní identitu. Vzniklo to celé spíše pro radost a vlastně i jako takový malý dárek k výročí, který patří všem Volvistům, jak rádi říkáme našim věrným zákazníkům i zaměstnancům.“

Scénář a režii videa svěřili v Cardion Cars do rukou známého tvůrce Markuse Kruga, který je podepsán například pod legendární One Man Show moderátora Kazmy nebo reklamními filmy řady světových značek včetně Red Bullu.

Krug do filmu obsadil známé tváře, které jsou většinou i dlouholetými klienty a ambasadory značky – zpěváka Matěje Rupperta, zpěvačku Terezu Černochovou, moderátora Libora Boučka, fotografa Tomáše Třeštíka, zpěváka Dana Bártu, herce Hynka Čermáka, moderátorku Laďku Něrgešovou nebo hudebníka Ondřeje Brzobohatého. Malou roli si střihl i další zakladatel Martin Veselý a rebranding značky názorně předvedl také Aleš Najbrt, jehož grafické studio stojí za novou vizuální identitou skupiny, kam vedle Cardion Cars patří ještě také dealerství Albion Cars (Jaguar a Land Rover) a Orbion Cars (značka MG).

„Poté, co jsme v minulosti v podobně odlehčeném duchu natočili náborové video, které se setkalo s velmi pozitivními reakcemi, jsme se rozhodli jít podobnou cestou i v rámci komunikace našeho rebrandingu,“ uvádí marketingový ředitel Cardion Cars Jakub Hospůdka a dodává: „Cílem je diváky pobavit a zároveň ukázat, kdo jsme a co při návštěvě našich autosalonů Cardion Cars mohou zákazníci očekávat. I když pro účely videa bylo samozřejmě pracováno s velkou nadsázkou.“

Vizitka projektu
Kreativa / scénář / režie:
Markus Krug
Produkce:
Jan Hořínek (Big Fish Production)
Kamera:
Anton Evdoshenko
Střih:
Sebastián Kučkovský
Foto:
Marek Musil pro Cardion Cars

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345