Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

S dětskou radostí se na skákacích míčích vrací Sýrová sezóna McDonald’s

Bezstarostné chvilky slibuje se Sýrovou sezonou McDonald’s v kampani od agentury DDB Prague.

Do všech 123 tuzemských restaurací McDonald’s se od 23. října vrací Sýrová sezona. Řetězec do sezonní nabídky vrací Swiss King nebo Cheese King a přidává novinky pro milovníky hranolek nebo kuřecího masa.

„Konec roku má řada z nás spojený s Vánocemi. Věřím, že mnoho lidí u nás ho má spjatý také se ‚sýrovkou‘, která je naší tradiční a zároveň nejoblíbenější sezonní nabídkou,“ říká Martin Troup, marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu, a dodává: „Kampaní chceme připomenout, že radost se dá naplno prožívat v jakémkoliv věku. Hoďte starosti za hlavu a přijďte se radovat do McDonald’s.“

Reklama
ČEZ

Lidé se už teď mohou na ulicích, sociálních sítích i v televizi setkávat s ústředním prvkem kampaně – žlutými skákacími míči, které symbolizující dětskou bezstarostnost, pohodu a veselé momenty.

„Sýrová sezona je pro všechny sezonou dětské radosti. Pro nás, pro McDonald’s, a hlavně pro fanoušky. A přesně to jsme se snažili doručit v naší nové kampani, kde se samou radostí skáče,“ říká Klára Palmer, „chief creative officer“ DDB Prague a doplňuje: „Pro realizaci TV spotu jsme si přizvali na pomoc režisérské duo That Jam, kteří tuhle hravou aktivitu posunuli ještě o něco dál a vytvořili skvělou podívanou.“

K burgerům Swiss King a Cheese King se jako novinka letos přidává Cheese King Chicken nebo McFlavor Fries, hranolky s čedarovou omáčkou a kousky slaniny. V menu nechybí ani Smažák Fresh nebo smažené hermelínky s brusinkovou omáčkou.

Vizitka kampaně
Klient: McDonald’s
Marketingový ředitel: Martin Troup
Marketingový manažer: Petr Morávek
Social: Follow Bubble
Media: OMD Czech + Slovak
Nasazení: od 23. října 2024
Mediamix: TV, OOH, rozhlas, social, online, in-store
Kreativní agentura: DDB Prague
Image:
Chief creative officer: Klára Palmer
Strategie: Maroš Gonda
Senior account manager: Kristína Marčeková
Senior copywriter: Radek Mojžíš
Senior art director: Jakub Jedinák
Produkce: Boogie Films
Head producer: Ondřej Martinec
Režie: That Jam
Sound: Ondřej Dvořák
Product:
Account manager: Anna-Kateřina Gagne
Senior integrated designer: David Boleslav
Produkce: Film Service
Producer: František Gebr
Režie: Jerzy Dytkiewicz



Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)