Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pravda a láska nerezaví. Knihovna Václava Havla oslovuje kampaní potenciální dárce

Nová fundraisingová kampaň připomíná 20 let existence Knihovny a míří do online kanálů, na outdoorové plochy i do kina.

Autorem komunikačního konceptu je kreativec Martin Halaxa, grafickou podobu kampaně vytvořil Art Director Jan Lesák. Použity jsou primárně materiály z archivu Knihovny, který dnes čítá na 80 tisíc položek. Kampaň přitom sází na nepříliš známá videa Václava Havla v různých životních situacích a také na snímky jeho slavných dvorních fotografů – Tomkiho Němce, Oldřicha Škáchy a Přemysla Fialky. Hlas kampani propůjčil herec David Prachař, hudební podkresy jsou převzaty z dílny slavné undergroundové kapely Psí vojáci.

Kampaň poběží od 5. října do 18. prosince, tedy od Havlových narozenin do data jeho úmrtí. Načasování na toto „havlovské období“ je důležité i proto, že letos do něho spadá 35. výročí sametové revoluce. „Chceme připomenout, že Knihovna Václava Havla už dvacet let pomáhá vytvářet důležitý prostor pro dialog a kritický pohled na moderní dějiny, vzdělává a formuje občanskou společnost,“ vysvětluje Milan Babík, ředitel Knihovny Václava Havla. „Jako každá nezisková organizace se ani Knihovna Václava Havla neobejde bez podpory drobných dárců. V kampani si chceme o tuto podporu říct s ujištěním, že si vážíme každého, kdo se rozhodne stát se naším podporovatelem.“

Reklama
Know

Kromě online placené kampaně na vlastních sociálních sítích a nosičů v metru chce Knihovna Václava Havla oslovit veřejnost také kinoreklamou. První video spot tak mohou diváci vidět v předpremiéře kampaně ve čtvrtek 3. října v pěti pražských kinech Cinema City u pěti vybraných filmů – Janžurka, Amerikánka, Jiný člověk, Vlny a Fotografka v první linii.

Mediálními partnery jsou východočeská TV1, Radio 1 a KVIFF.TV.  Radio 1 podpoří kampaň formou audio spotů a online bannerů. Filmová platforma KVIFF.TV spřízněná s karlovarským festivalem nabídne od 24. října divákům možnost online zhlédnout speciální kolekci filmů vztahujících se k osobnosti Václava Havla. Všem podporovatelům, kteří se rozhodnou v rámci kampaně Knihovnu podpořit, nabídne také speciální 20procentní slevu na filmové předplatné.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu