Lina je jiná, oslavuje osobitost v nové kampani od Triadu

Agentura Triad Prague připravila brandovou kampaň pro Linu od Sedity. Alžběta „Zea“ Ferencová protančí spotem pod režisérskou taktovkou Petera Ehrenbergera a v produkci Playground13.

Dnešní svět nás neustále nutí se zamýšlet, co si o nás myslí okolí. Koho a čím pohoršíme. Jak se jiným zavděčit. Až sami zapomínáme, jak doopravdy být sami sebou. Z toho vychází brandová kampaň pro Linu od Triadu, která claimem „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná.“ podporuje osobitost a uvolněnost.

„Být sví, trošku jiní, je dnes vzácné. Nám však hraje do karet jinakost oplatek Lina, které se na trhu diferencují svou strukturou i chutí. Právě to nám dává kredibilitu se postavit za individualitu každého z nás,“ vysvětluje Adriana Straussová, mezinárodní brand manažerka značky. „Chtěli jsme ukázat, že Lina je jiná nejen jako produkt, ale taky demonstrovat, že je symbolem odvahy být sám sebou,“ dodává Daniel Weiss, „account director“ agentury Triad.

Hlavní hrdinkou spotu je zpěvačka, herečka a tanečnice Alžběta „Zea“ Ferencová, která ztělesňuje volnost a rebelii. Během energického tance prochází městem, vychutnává si oplatku Lina a dává jasně najevo, že ji nezajímá, co si o ní myslí okolí. „Klíčové pro nás bylo, aby hlavní hrdinka byla nejen skvělá herečka, ale i tanečnice s výraznou tváří. Potřebovali jsme osobnost, která v sobě nese přirozenou autenticitu a svobodu projevu, což Zea perfektně splňuje,“ říká „art director“ Michal Dvorský.

Kampaň staví nejen na silném vizuálním zpracování, ale také na hudbě a stylingu hlavní hrdinky. Energetická muzika podporuje dynamiku příběhu a zároveň svou mírnou atypičností, která je hlavním motivem celé kampaně, dodává spotu charakter.

Nová brandová kampaň startuje 1. října spotem v televizi. Pokračovat bude na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech, ale také na venkovních reklamních plochách ve velkých městech Česka a Slovenska. O produkci se postarala agentura Playground13 v čele s Peterem Ehrenbergerem a média obstarává agentura Mindshare.

Vizitka kampaně:
Klient
: Sedita – Lina
Kreativní agentura
: Triad Prague
Creative director
: Michal Pivarči, Richard Axell, Michal Dvorský
Account director: Anastasia Sochneva, Daniel Weiss
Ideamaker: Lukáš Honz
Art Director: Michal Dvorský
Copywriter: Jaroslav Salon
Produkce: Playground13
Režie
: Peter Ehrenberger
Mediální agentura: Mindshare

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini