Influencery, jako je herec Lukáš Langmajer či moderátor Jakub Kotek, zapojí multikanálová kampaň Burger Kingu, adaptovaná pro Česko agenturami Zaraguza, Wavemaker či Ogilvy.
Řetězec Burger King slaví 70. výročí zdokonalenou verzí svého nejznámějšího burgeru Whopper. Točí se okolo něj též kampaň, kombinující reklamní audio a video spoty, OOH, komunikaci na sociálních sítích a PR včetně zapojení influencerů.
Globálně představenou novou recepturu Whopperu komunikuje každý z trhů novinku v duchu svých lokálních specifik. Adaptace konceptu pro Česko, ale také polský a rumunský trh, se ujala pražská Zaraguza. Vedle propagačních materiálů pro restaurace měla na starost také výrobu autorských animací pro sociální sítě, které následně využijí i ostatní země v regionu.
„V kampani na nový Whopper se snažíme ukázat, že to, co lidé na Whopperu milují, zůstává stejné – vylepšili jsme ale vše, kde jsme viděli prostor pro jeho zdokonalení,“ říká Filip Vostrý, marketingový manažer řetězce Burger King pro Českou republiku, a dodává: „Skrze pestrou skladbu kanálů se snažíme oslovit širokou cílovou skupinu. Míříme na mladší publikum, které v našich produktech preferuje autenticitu. Starší cílovce zase komunikujeme kvalitu potravin, u které v našich restauracích neděláme kompromisy.“
O nákup mediálního prostoru v onlinu a televizi se postarala mediální agentura Wavemaker. Prostor pro rozhlasové spoty zajistil Radiohouse a nasazení v OOH obstarala agentura 2H-media. PR podporu zajišťuje agentura Ogilvy.
V průběhu kampaně se objeví známý herec Lukáš Langmajer, mladý kutil Radek Pospíšil a moderátoři Jakub Kotek a Vítězslav Zach – kteří na svých kanálech kampaň s nadsázkou komunikují formou příspěvků, série příběhů a reels.
„V kampani si hrajeme s myšlenkou ‚perfektního výsledku a dotahování věcí k dokonalosti‘. Do kampaně zapojujeme i influencery, kteří v obsahu na svých sociálních sítích symbolicky hledají dokonalost v rozličných situacích každodenního života,“ popisuje Václav Rambousek, ředitel Ogilvy pro PR & influence, a dodává: „Pointou je poznání, že daná situace je dokonalá jen s novým Whopperem na blízku.“
Samostatným pilířem kampaně, kterou veřejnost zachytí především v říjnu, je také produktová komunikace cílená do lifestylových médií podpořena porovnávací ochutnávkou starého a nového Whopperu.