Více milionářů slibuje Sportka s novou kampaní

Sazka spouští novou komunikaci pro loterii Sportka, která po deseti letech prochází změnami pro vyšší výhry.

Jen za minulý rok vytvořila Sportka 261 nových milionářů. Společnost Sazka nyní přichází s novou kampaní, jejímž cílem je ukázat okamžiky velkých výher, připomínat, že se se Sportkou skutečně vyhrává. „Sportka se za těch 67 let stala skutečným fenoménem. Je to také jedna z nejznámějších značek na trhu vůbec, její znalost dosahuje 98 procent. Žádná jiná loterie v Česku negeneruje tolik nových milionářů jako právě Sportka. Cílem kampaně je posilovat v lidech důvěru, že se ve Sportce a u Sazky opravdu vyhrává a velké milionové výhry reálně padají téměř každý den,“ říká Martin Babec, manažer kategorie loterií společnosti Sazka. V následujících měsících podle něj Sportka bude ve všech kanálech komunikovat konkrétní počty nových milionářů, značka se chce také výrazně posunout v image atributech brandu.

Kreativní koncept navrhl interní marketingový tým Sazky. Kampaň zahrnuje tři televizní a online spoty, které režíroval Michal Samir v produkci UpUp. Ve spotech se sázející dozvídají o výhře v různých situacích, radují se a každý své štěstí sdílí jinak.

Spoty jsou k vidění na kanálech Nova, Prima, O2 TV a Seznam TV. Emoce – od radosti přes překvapení až po nadšení – jsou klíčovým prvkem celé kampaně. Vizuály kampaně nafotila Ivy E. Morwen. Hlasem značky zůstává i nadále Petr Lněnička.

Kampaň je 360stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace ve více než 7600 obchodních místech s terminálem Sazky.

Říjnové změny Sportky s sebou podle společnosti Sazka přinesou zvýšení počtu milionářů i četnosti milionových výher. Ročně má počet nových milionářů stoupnout až dvojnásobně a může se tak přehoupnout přes hranici 400 ročně.

Změny se dotknou i Superjackpotu, jehož minimální výše je stanovena na 30 milionů korun. Jeho průměrná výše může nově dosahovat až dvě stě milionů korun a alespoň sto milionů budou mít sázející šanci vyhrát v o polovinu více slosování.

Cena jednoho vsazeného sloupce se ze současných 20 korun změní na 30 korun, totožná změna se týká i ceny hry Šance. Změní se též celkový počet sloupců na sázence. Pro zařazení do slosování o Superjackpot tak stačí vsadit pouze osm sloupců. Cena plné sázenky se mění z 220 na 270 korun.

Vizitka kampaně
Klient:
Sazka – Sportka
Kreativa: In-house
Produkce: UpUp
Režie: Michal Samir
Fotografie: Ivy E. Morwen
Mediamix: TV, OOH, print, online, PR, retail, social
Nasazení: 16. září až 30. října 2024

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist