Sazka spouští novou komunikaci pro loterii Sportka, která po deseti letech prochází změnami pro vyšší výhry.
Jen za minulý rok vytvořila Sportka 261 nových milionářů. Společnost Sazka nyní přichází s novou kampaní, jejímž cílem je ukázat okamžiky velkých výher, připomínat, že se se Sportkou skutečně vyhrává. „Sportka se za těch 67 let stala skutečným fenoménem. Je to také jedna z nejznámějších značek na trhu vůbec, její znalost dosahuje 98 procent. Žádná jiná loterie v Česku negeneruje tolik nových milionářů jako právě Sportka. Cílem kampaně je posilovat v lidech důvěru, že se ve Sportce a u Sazky opravdu vyhrává a velké milionové výhry reálně padají téměř každý den,“ říká Martin Babec, manažer kategorie loterií společnosti Sazka. V následujících měsících podle něj Sportka bude ve všech kanálech komunikovat konkrétní počty nových milionářů, značka se chce také výrazně posunout v image atributech brandu.
Kreativní koncept navrhl interní marketingový tým Sazky. Kampaň zahrnuje tři televizní a online spoty, které režíroval Michal Samir v produkci UpUp. Ve spotech se sázející dozvídají o výhře v různých situacích, radují se a každý své štěstí sdílí jinak.
Spoty jsou k vidění na kanálech Nova, Prima, O2 TV a Seznam TV. Emoce – od radosti přes překvapení až po nadšení – jsou klíčovým prvkem celé kampaně. Vizuály kampaně nafotila Ivy E. Morwen. Hlasem značky zůstává i nadále Petr Lněnička.
Kampaň je 360stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace ve více než 7600 obchodních místech s terminálem Sazky.
Říjnové změny Sportky s sebou podle společnosti Sazka přinesou zvýšení počtu milionářů i četnosti milionových výher. Ročně má počet nových milionářů stoupnout až dvojnásobně a může se tak přehoupnout přes hranici 400 ročně.
Změny se dotknou i Superjackpotu, jehož minimální výše je stanovena na 30 milionů korun. Jeho průměrná výše může nově dosahovat až dvě stě milionů korun a alespoň sto milionů budou mít sázející šanci vyhrát v o polovinu více slosování.
Cena jednoho vsazeného sloupce se ze současných 20 korun změní na 30 korun, totožná změna se týká i ceny hry Šance. Změní se též celkový počet sloupců na sázence. Pro zařazení do slosování o Superjackpot tak stačí vsadit pouze osm sloupců. Cena plné sázenky se mění z 220 na 270 korun.
Vizitka kampaně
Klient: Sazka – Sportka
Kreativa: In-house
Produkce: UpUp
Režie: Michal Samir
Fotografie: Ivy E. Morwen
Mediamix: TV, OOH, print, online, PR, retail, social
Nasazení: 16. září až 30. října 2024