Suri.cz spustilo druhou vlnu ATL kampaně zaměřenou na majitele aut, s cílem zvýšit povědomí o srovnávači autopojištění po rebrandingu a uvedení mobilní aplikace. Kreativu vytvářela agentura DDB Prague, nákup médií měla na starost OMD.
„První vlna proběhla už před prázdninami, její výsledky nás příjemně překvapily a překonaly očekávání. Primární cíl zůstává i pro aktuální vlnu stejný: zvýšit povědomí o naší službě a představit ji v široké cílové skupině prostřednictvím televizní reklamy,“ říká Jakub Barvínek, manažer značky Suri.cz.
Hlavními hrdiny kampaně je trojice surikat Teo, Maty a Ela. Surikaty a jejich charaktery symbolizují hlavní přidané hodnoty, které klientům Suri.cz přináší, tedy jednoduchost, výhodnou nabídku a péči.
„Kampaňová exekuce byla vytvořena tak, aby byla relevantní pro vybranou cílovou skupinu, aby vystoupila z bloku ostatních reklam a aby byla lehce pochopitelná. Po vyhodnocení první vlny víme, co nám v kampani dobře funguje a do budoucna bychom se rádi zaměřili na rozšiřování světa našich postav,“ doplňuje Rosťa Novák, business direktor v agentuře DDB.
Surikaty tak lze nyní vidět v televizních spotech na kanálech Prima Group, slyšet je mohou posluchači na stanicích Dance Radio, Evropa 2, Kiss Radio, Radio 1, Rádio Impuls, RockZone 105,9 FM, Spin Rádio. Dalšími kanály, na kterých je kreativa prezentována jsou sociální sítě v čele s Facebookem a Instagramem, PPC reklama a samotná aplikace a web.
Vizitka kampaně
Klient: SURI.cz
Brand Manager: Jakub Barvínek
Kreativní agentura: DDB Prague
Business Director: Rosťa Novák
Mediální agentura: OMD
Mediamix: TV, rádio, Sociální sítě