Sedita uvádí novinku pro mladé s kampaní od Triadu

Mini Horalky od Sedity vycházejí vstříc mladým. Jsou „Stvořené pro share“, říká kampaň od agentury Triad Prague.

Mladí si hlídají příjem cukru a častěji vyhledávají menší snacky. Proto Sedita osvěžuje své produktové portfolio novinkou Mini Horalky.

„Horalky jsou ‚lovebrand‘, zvlášť na Slovensku. Vidíme však, že trendy ve stravování se u mladé generace mění – nechtějí běžnou Horalku, ale něco menšího s nižším obsahem cukru. Právě v tom jim jdou Horalky Mini naproti,“ přibližuje ‚positioning‘ novinky Adriana Straussová, mezinárodní brand manažerka značky.

Stejně jako v případě Horalek Peanut Butter se nového produktu chopila pražská agentura Triad a přichází s konceptem „Stvořené pro share“, jenž je opět na míru generaci Z.

Balení nového produktu se skládá ze tří menších oplatek s arašídovou příchutí. Ty se od sebe oddělí jednoduchým „twistnutím“ – je tak možné se podělit s přáteli nebo si je postupně dávkovat pro sebe.

Kampaň, která inovaci představuje, staví na vtipném insightu – pokud chcete klasickou Horalku rozlomit napůl, většinou se to nepovede. To je i hlavní zápletka spotu, který Triad vytvořil ve spolupráci s produkcí Blue Hour Cult. Ve spotu si zahráli tři mladí talentovaní herci, ze kterých se díky Mini Horalkám stali přátelé.

„Casting byl v tomto případě opravdu důležitý. Ve spotu je několik ‚close-upů‘ na výrazy herců, které jsou klíčové pro ‚flow‘ příběhu a beze slov perfektně vysvětlují vše, co je třeba,“ říká account director Daniel Weiss.

Nádech generace Z se nese celou kampaní – od tonality až po ‚fitting‘. „Například při výběru outfitů jsme diskutovali se samotnými herci, kteří patří do naší cílovky. Zjišťovali jsme se, jak se v oblečení cítí a jestli by si ho vzali na sebe i mimo natáčení. Autenticita pro nás byla klíčová, zvlášť u produktového spotu,“ doplňuje ideamaker z Triadu Jaroslav Salon.

Největší výzvou bylo podle agentury najít rovnováhu mezi reklamou a autenticitou. Vedly se dlouhé diskuze o tom, co mladá generace ještě zkousne a co už bude příliš. Kampaň tak stojí na rovnováze vtipné dramatizace, autentického ztvárnění a produktu, který ve spotu hraje hlavní roli. Kombinaci pomohl výběr muziky, která podporuje silné momenty příběhu. „Chtěli jsme něco neoposlouchaného, ‚cool‘ a současného. Zároveň musela být muzika něčím atypická, aby zákazníkům utkvěla v paměti společně se sdělením o novém produktu,“ konstatuje Michal Dvorský, art director  a kreativní leader kampaně.

Kampaň „Stvořené pro share“ poběží celé září v televizi, digitálu, v obchodech a ve velkých českých městech i ve venkovní reklamě. Příští rok se dostane i na Slovensko.

Vizitka kampaně
Klient:
Sedita – Horalky
Kreativní agentura: Triad Prague
Creative director: Richard Axell, Michal Dvorský
Account director: Anastasia Sochneva, Daniel Weiss
Ideamaker: Barbora Ivanová, Jaroslav Salon
Art director: Michal Dvorský
Copywriter: Kristína Pauliaková
Produkce: Blue Hour Cult
Režie: Adam Vaňous
Mediální agentura: Mindshare

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720