Výrobce dveří Sapeli chce pomocí kampaně od Czech Promotion posílit vnímání značky jako tradičního českého výrobce.
Spoty z nové kampaně Sapeli, které běží na televizních obrazovkách a v onlinu, využívají kontrastu reálného produktu zasazeného do animovaného prostředí. Dveře ukazují jako jeden z nejdůležitějších prvků, které tvoří pocit domova.
„U cílové skupiny, kterou jsou domácnosti ve fázi pořizování nebo rekonstrukce bydlení, chceme podpořit vnímání značky Sapeli jako tradičního českého výrobce, který nabízí nejširší výběr dveří z kvalitních materiálů,“ říká Nina Tejkalová, marketingová manažerka značky.
Cílem kampaně bylo také posílení znalosti sloganu „Věřím českým dveřím“. Nositelem tohoto sdělení se v kampani stal animovaný rodinný mazlíček. „V kampani jsme vsadili na jedno z našich národních plemen a na velkého psího sympaťáka, českého fouska, který nám pomáhá ilustrovat český původ dveří,“ komentuje Nina Tejkalová.
Tomáš Roreček, „idea maker“ kampaně z agentury Czech Promotion, k tomu dodává: „Myšlenkou, která nás vedla ke zvolenému řešení, bylo zdůraznit vedle lokálního původu a šíře designu zejména to, že dveře jsou neoddělitelnou součástí našich každodenních životů a velkou mírou utváří domácí atmosféru.“
Koncept kampaně je navržen tak, aby byl v budoucnu využitelný i v dalších formátech a kanálech, například v OOH a tisku, a dal se obměňovat pro komunikaci dalších benefitů značky i pro další cílové skupiny, například z řad architektů nebo developerů.
Kampaň startuje v půlce září na obrazovkách TV Nova ve formě sponzoringu pořadů. Poběží také v online prostoru ve formě posílené vyhledávací kampaně, videoreklamy na YouTube, bannerové a videoreklamy na sociálních sítích a v neposlední řadě také jako bannerové reklamy v obsahové síti RTB včetně nativní reklamy a videa. Součástí kampaně bude také přizpůsobená komunikace na profilech na Facebooku a Instagramu. Televizní kampaň na podzim podpoří série rozhlasových spotů na stanici Radiožurnál Českého rozhlasu, které stejně jako televizní spoty vytvořila a produkovala agentura Czech Promotion.
Vizitka kampaně
Klient: Sapeli
Agentura a produkce: Czech Promotion
Idea maker: Tomáš Roreček
Slogan: Tomáš Domečka
Mediamix: TV, online, sociální sítě, rozhlas
Nasazení: Od poloviny září