Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Orlen ve výroční kampani využívá sound branding

Digitální grafika a sound branding. V kampani k 5. výročí zákaznické aplikace Orlen využila agentura Kaspen/Jung von Matt inovace. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o aplikaci i značce a podpořit její pozitivní vnímání mezi zákazníky.

Hlavním protagonistou kampaně je populární herec Jakub Štáfek, známý především postavou Julia Lavického, alias Laviho, z úspěšného filmu Vyšehrad: Fylm (2022) anebo ze seriálu Ulice. Dále ve spotu můžeme zahlédnout i ambasadora značky Orlen, závodníka a jezdce rallye Martina Prokopa.

Integrovaná 360stupňová kampaň zahrnuje ATL i BTL formáty. Kromě klasických televizních, rádiových a online formátů se v kampani objeví i speciální prvky jako online interaktivní hra nebo filtry na sociálních médiích. Novinkou je i využití zvukového podpisu, takzvaného. sound brandingu.

Reklama
MMcite

„Sound branding, jinak také známý jako sonický design, je dnes základem identity každé moderní značky. Proto jsme se rozhodli vytvořit zvukovou podobu identity aplikace a tu následně využít v co nejširší míře. Za její finální podobou stojí známý hudební skladatel Karel Havlíček,“ říká Adéla Djelmová z Kaspen/Jung von Matt, „account director“ pro skupinu Orlen Unipetrol.

„Spotem uvádíme v život bodíky, digitální grafické prvky, za kterými stojí studio R.U.R., a základní myšlenku, že s novou aplikací ORLEN jednoduše zabodujete,“ uvádí výkonná ředitelka agentury Kaspen/Jung von Matt Barbora Hájková. Zvukový branding je implementován také do samotné aplikace a měl by doprovázet i její budoucí komunikaci. Dobré zvukové logo překvapí, je jednoduše rozpoznatelné, vyvolává emoce, dotváří charakter značky,“ vysvětluje smysl tohoto nástroje Hájková. 

Aplikace Orlen je určena pro mobilní telefony s operačními systémy Android a iOS. Zájemci si ji mohou bezplatně stáhnout a nainstalovat z portálů Google Play a App Store. Služby aplikace lze využívat v celé síti veřejných čerpacích stanic Orlen v České republice. Spolu s kampaní aplikace přináší mimo jiné i možnost mobilních plateb u stojanu pomocí bankovních karet, Apple Pay / Google Pay nebo Tankaret. 

Vizitka kampaně

Klient: Orlen Unipetrol
Kreativní agentura: Kaspen/Jung von Matt
Creative Director: Tomáš Kopečný
Creative Idea: Richard Svárovský & Viktor Špála
Copywriter: Michaela Ferstlová
Account Director: Adéla Djelmová
Produkce: Woobetz
Režie: Jakub Švejkar
Kamera: Radim Střelka
Hudba/Sound branding: Karel Havlíček, Kabelovna Studios
Postprodukce: R.U.R.
KV Photo & CGI: Adam Bartas / 2PM
Mediamix: TV, OOH, print, digital, rádio, POS čerpací stanice

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)