Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ne každý pád ze schodů je nehoda, říká kampaň proti domácímu násilí

Skutečná komunikace je ta, která mění věci k lepšímu. To jsou slova art directora působivé kampaně, která v Brazílii upozorňuje na domácí násilí. Stojí na insightu, že napadané ženy často ze strachu neříkají o důvodech svých zranění pravdu.

Domácí násilí je v této latinskoamerické zemi stále velkým problémem. Statistiky říkají, že každou hodinu se jeho obětí stane devětadvacet žen. Organizace Instituto Nós Por Elas, která se bije za genderovou rovnoprávnost, proto koncem srpna představila kampaň, jejíž tři silné vizuály staví do kontrastu drsnou realitu úderu násilníka s obvyklými výmluvami poškozených žen ohledně svých zranění: spadla jsem ze schodů, uklouzla jsem v koupelně a zakopla jsem o koberec.

„Mluvíme o problému, kterému je potřeba se věnovat a zviditelnit ho. Mnoho napadených žen ze strachu či jiných důvodů stále za tradiční výmluvy skrývá to, co se ve skutečnosti stalo,“ říká Paulo Laporta, „art director“ agentury Fields 360, která za kampaní stojí. „Věřím, že skutečná komunikace je ta, která má dosah, provokuje ke změně a mění věci k lepšímu,“ dodává.

Reklama
ČEZ

Vizuály, které se objevily v onlinu a tisku, také připomínají to, že už 18 let v Brazílii platí zákon Marie de Penha, který zavedl trestní postihy, přísnější tresty pro pachatele a různé metody prevence.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)