Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miele spouští jubilejní kampaň s názvem Láska na celý život aneb „Once a Miele, Always a Miele“

Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost, představuje svou nejnovější kampaň s podtitulem „Láska na celý život“.

Kampaň přichází v roce, kdy společnost slaví úctyhodných 125 let od svého založení. Kreativní tým v ní vzdává hold kuchyňským pomocníkům, kteří se stávají součástí domácností na dlouhá léta a po generace. Jakmile jednou vyzkoušíte Miele, už nebudete chtít nic jiného.

„V roce 125. výročí od založení značky Miele ztělesňuje kampaň ‚Láska na celý život‘ vše, co firma představuje,“ říká Josef Jelínek, generální ředitel Miele ČR a SR.

Reklama
ČEZ

V centru pozornosti kampaně stojí řada kuchyňských přístrojů Miele, zahrnující indukční varné desky s integrovaným odsavačem par (KMDA), kombinované parní trouby – konvektomaty (DGC) – a nejnovější myčky nádobí. Název kampaně „Láska na celý život“ odráží filozofii Miele vyvíjet a vyrábět přístroje, které si svou kvalitou a dlouhou životností získávají majitele na dlouhá léta. Tento přístup ostatně značku provází od jejího zrodu v roce 1899.

Miele také poodhaluje plány na uvedení softwarových vylepšení, která přinesou v následujících měsících pokročilé funkce pro ještě intuitivnější ovládání kuchyňských přístrojů. Jde především o MealSync, tedy synchronizaci dvou a více vestavných trub tak, aby dokončily různé pokrmy ve stejný okamžik, a Smart Food ID, inteligentní kameru, která díky umělé inteligenci rozpozná vložené potraviny a automaticky nastaví optimální způsob jejich přípravy na základě uloženého automatického programu. Obě tyto novinky si budou moci zákazníci stáhnout díky softwarové aktualizaci v aplikaci Miele@Mobile u všech spotřebičů generace 7000 podporující tyto funkce, tedy i u spotřebičů, které zákazníci mají již doma.

Souběžně s hlavní kampaní nabízí Miele zvýhodněné sestavy praček a sušiček, které mohou domácnostem ušetřit až 13 000 Kč. Tato akce rozšiřuje paletu možností pro zákazníky, kteří touží po kompletním řešení péče o prádlo za atraktivních podmínek.

Kampaň „Láska na celý život“ bude k vidění napříč různými mediálními kanály v online i offline prostředí. Veřejnost tak bude mít četné příležitosti seznámit se nejen s produkty Miele, ale i s bohatou historií značky.

Pro detailní informace o kampani, představovaných produktech a 125letém příběhu společnosti Miele navštivte webové stránky Miele.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)