Hedepy rebranduje kvůli „ruské“ koncovce, spouští i novou kampaň

Online psychoterapeutická platforma Hedepy spouští v Česku rebrandingovou a marketingovou kampaň. Jejím cílem je po vzoru hesla „Skvělou terapii dělá skvělý terapeut“ ukázat, že výběr vhodného odborníka je pro úspěšnost terapie klíčový a díky Hedepy zároveň mnohem snazší.

Z průzkumu, který Hedepy realizovalo s agenturou Perfect Crowd, vyplývá, že určitým psychickým problémům čelí ve svém životě třetina Čechů. Setkávají se především s úzkostmi a depresí, kvůli kterým zároveň i nejčastěji vyhledávají terapii. Pro necelých 60 procent dotázaných je při zvažování terapie nejdůležitějším faktorem výběr vhodného odborníka, takzvaný správný fit a osobní sympatie tak upřednostňují například i před kratší čekací dobou. I to je proto ústředním motivem právě probíhající Hedepy kampaně – platforma totiž nabízí jednoduchý párovací test, kdy po zodpovězení několika otázek doporučí terapeuta na míru dle toho, co klient řeší a jaká má od terapie očekávání. Výběr pak usnadňují také video medailonky jednotlivých odborníků.

„To, že člověku terapeut z nějakého důvodu nesedne, je nejčastějším důvodem, proč lidé terapii ukončují. Často z toho pak vyvozují, že terapie pro ně není, stačilo by přitom najít odborníka, se kterým funguje ta správná mezilidská chemie. A to je právě to, na co se v naší současné kampani soustředíme. Chceme lidem ukázat, že terapie je vlastně úplně pro každého, jen je potřeba najít ten správný „match“. Proto mají lidé na Hedepy k dispozici krátká video představení odborníků i párovací test, které je nasměrují, se kterým terapeutem by si mohli nejlépe sednout,“ říká ke kampani Marieta Kadlecová, CMO platformy Hedepy pro český, slovenský, maďarský a rumunský trh.

Rebranding se dotýká vizuální identity i celkového hlasu značky 

Skrz novou kampaň Hedepy současně představuje i svou novou vizuální identitu. Rebranding se promítne nejen do vzhledu a funkčnosti webových stránek, ale i do nového grafického designu a logotypu. Ten platforma pozměnila i proto, že původně graficky propojená koncovka názvu Hedepy, tedy „py“, odpovídá při přepisu z azbuky do latinky koncovce „ru“. Koncovku asociující Rusko se proto platforma rozhodla vzhledem k válečné situaci na Ukrajině a empatii k tamním obyvatelům přepracovat.

Na Ukrajině Hedepy začalo působit právě se začátkem války, přičemž zájem o online psychoterapeutické služby v zemi kontinuálně roste a platforma tak na zdejším trhu sdružuje již více než 100 odborníků. Kromě vizuální identity se pak rebranding dotkne i celkového tónu komunikace, který chce působit pozitivněji a ukázat, že péče o duševní zdraví by měla být běžnou součástí našeho každodenního života.

„Od roku 2020, kdy Hedepy vzniklo, se vnímání duševního zdraví a terapie ve společnosti velmi posunulo. Na většině trzích, kde působíme, už to dávno není takové tabu, a lidé jsou v péči o své duševní zdraví mnohem více edukovaní. Z obecného budování kategorie online terapie se tak rebrandingem posouváme ke konkrétní propozici – na Hedepy najdete terapeuta, který vám sedne,” vysvětluje Kadlecová.

Kromě OOH zapojí Hedepy i YouTube, Metu a TikTok

Marketingovou a rebrandingovou kampaň budou v Praze na dvou místech doprovázet i tematické billboardy, které k normalizaci péče o duševní zdraví přispějí odlehčenými titulky jako např. „Terapeuti jsou jako džíny. Musí ti dobře sedět.“ Kromě out-of-home formátů bude Hedepy s kampaní pracovat rovněž na sociálních sítích – ve spolupráci s influencery chce ukázat, jak snadné může nalezení správného odborníka být a jaké nástroje k tomu sama platforma nabízí. Celková strategie kampaně tentokrát vznikala primárně in-house, a to ve spolupráci s agenturou We Are Wrong.

Kredity kampaně
Marketingová agentura: We Are Wrong + in-house
Mediální agentura: Mediaplus Prague
Digitální produkce: Proficio, LCG New Media
Audiovizuální produkce: Bumerang.film
Mediamix: Online, Social, Out-of-home 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia