Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Desítky milionů zhlédnutí sbírá Jiří Procházka za zápas s býkem v kampani pro Project Rock

Úspěch na sítích slaví kampaň s Jiřím Procházkou na boty z řady Project Rock herce Dwayna Johnsona a brandu Under Armour.

„Brahmanský býk je v nás všech, motivuje vás, abyste byli rušivou silou neúnavné energie a síly,“ píše se v popisku u spotu kampaně „Be Bullish“, kde se přetlačuje s brahmánským býkem někdejší šampion UFC Jiří „BJP“ Procházka.

Rodáka z moravských Hostěradic si do spotu pro svou řadu oblečení a doplňků Project Rock pod brandem Under Armour vybral herec a bývalý wrestler Dwayne „The Rock“ Johnson. Společnými silami lákají na boty BSR 4, které „jsou vytvořeny pro úspěch a drsnost – dvě kvality, které zosobňuje Jiří Procházka,“ jak kampaň dodává.

Reklama
ČEZ

Zhruba den od zveřejnění má působivý a energií i silou sršící spot téměř 40 milionů zhlédnutí a přes milion „lajků“ jen v reels na Instagramu, kde je zveřejněný společnými silami Dwayna Johnsona, jehož sleduje 395 milionů lidí, UFC a značek Under Armour a Project Rock. Další statisíce zhlédnutí sbírá na dalších profilech či na TikToku.

Nejúspěšnější Čech v UFC ve spotu bojuje právě s brahmanským býkem, kterého má řada Project Rock ve znaku. Ale Procházka má s Johnsonem společného i něco jiného. Například do svého souboje v Madison Square Garden s Alexem Pereirou, ač ho nakonec prohrál, nastupoval Procházka s úvodní hudbou filmu Black Adam, kde hrál Johnson hlavní roli.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-47

MAM Exkluzivně v časopise

McDonald’s sýrovka
AI chatbot
Iva Welker, VML

MAM Téma čísla

ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Návrh bez názvu-130
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)