Úspěch na sítích slaví kampaň s Jiřím Procházkou na boty z řady Project Rock herce Dwayna Johnsona a brandu Under Armour.
„Brahmanský býk je v nás všech, motivuje vás, abyste byli rušivou silou neúnavné energie a síly,“ píše se v popisku u spotu kampaně „Be Bullish“, kde se přetlačuje s brahmánským býkem někdejší šampion UFC Jiří „BJP“ Procházka.
Rodáka z moravských Hostěradic si do spotu pro svou řadu oblečení a doplňků Project Rock pod brandem Under Armour vybral herec a bývalý wrestler Dwayne „The Rock“ Johnson. Společnými silami lákají na boty BSR 4, které „jsou vytvořeny pro úspěch a drsnost – dvě kvality, které zosobňuje Jiří Procházka,“ jak kampaň dodává.
Zhruba den od zveřejnění má působivý a energií i silou sršící spot téměř 40 milionů zhlédnutí a přes milion „lajků“ jen v reels na Instagramu, kde je zveřejněný společnými silami Dwayna Johnsona, jehož sleduje 395 milionů lidí, UFC a značek Under Armour a Project Rock. Další statisíce zhlédnutí sbírá na dalších profilech či na TikToku.
Nejúspěšnější Čech v UFC ve spotu bojuje právě s brahmanským býkem, kterého má řada Project Rock ve znaku. Ale Procházka má s Johnsonem společného i něco jiného. Například do svého souboje v Madison Square Garden s Alexem Pereirou, ač ho nakonec prohrál, nastupoval Procházka s úvodní hudbou filmu Black Adam, kde hrál Johnson hlavní roli.