Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vodafone láká k vyzkoušení v kampani od McCann Prague

Vedle tváře Vodafonu Martina Hofmanna hraje hlavní roli v kampani cenovka 299 korun. Za ni si mohou lidé vyzkoušet neomezený tarif nebo internet.

To nejlepší od nás si vyzkoušejte za 299 korun – tak shrnuje Vodafone novou kampaň, která odstartovala v pondělí 19. srpna. Cenovka „299“ se tak nově prolíná napříč nabídkou služeb.

„Naše nová kampaň se zaměřuje na to, aby ještě více lidí mohlo těžit z vynikající rychlosti, spolehlivosti a pokrytí naší sítě, což jim umožní naplno využívat digitální nástroje,“ říká Violeta Luca, generální ředitelka společnosti Vodafone Czech Republic. 

Reklama
ČEZ

Kampaň už tradičně doprovází ve spotech herec Martin Hofmann, který si užívá zábavu s rychlým internetem doma i venku. Například v restauraci ho sledování online filmu natolik pohltí, že se ptá, proč by měl jíst.

Startovací cena (na tři měsíce) nově spojuje všechny neomezené tarify Vodafone – Premium 5G (neomezená rychlost stahování) s Vodafone TV+ zdarma, Super+ (rychlost 20 Mb/s), Super (rychlost 10 Mb/s) i Basic+ (rychlost 4 Mb/s). Po čtvrtroce zaplatí zákazníci za služby standardní ceny, nebo službu ukončí.

Cenovka 299 se týká také všech tarifů #jetovtobě pro mladé a studenty do věku 26 let, ti navíc na první tři měsíce získají Vodafone TV+ a službu OneNumber zdarma až do dvou zařízení.

Internet do domácnosti v nejrůznějších rychlostech až po 1 Gb/s také spojuje stejná cena 299 korun měsíčně, v tomto případě na první půlrok. I ti získají Vodafone TV+ na tři měsíce zdarma, která zahrnuje též předplatné Prima+ premium.

Vizitka kampaně:
Klient:
Vodafone
Kreativní agentura: McCann Prague
Produkce: Procoma
Režie: Ondřej Sokol
Kamera: Tomáš Sysel
Fotograf: Pavel Hejný
Mediální agentura: Dentsu
Mediamix: TV, online, social, OOH, rozhlas, in-store
Nasazení: Od 19. srpna

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)