Vedle tváře Vodafonu Martina Hofmanna hraje hlavní roli v kampani cenovka 299 korun. Za ni si mohou lidé vyzkoušet neomezený tarif nebo internet.
To nejlepší od nás si vyzkoušejte za 299 korun – tak shrnuje Vodafone novou kampaň, která odstartovala v pondělí 19. srpna. Cenovka „299“ se tak nově prolíná napříč nabídkou služeb.
„Naše nová kampaň se zaměřuje na to, aby ještě více lidí mohlo těžit z vynikající rychlosti, spolehlivosti a pokrytí naší sítě, což jim umožní naplno využívat digitální nástroje,“ říká Violeta Luca, generální ředitelka společnosti Vodafone Czech Republic.
Kampaň už tradičně doprovází ve spotech herec Martin Hofmann, který si užívá zábavu s rychlým internetem doma i venku. Například v restauraci ho sledování online filmu natolik pohltí, že se ptá, proč by měl jíst.
Startovací cena (na tři měsíce) nově spojuje všechny neomezené tarify Vodafone – Premium 5G (neomezená rychlost stahování) s Vodafone TV+ zdarma, Super+ (rychlost 20 Mb/s), Super (rychlost 10 Mb/s) i Basic+ (rychlost 4 Mb/s). Po čtvrtroce zaplatí zákazníci za služby standardní ceny, nebo službu ukončí.
Cenovka 299 se týká také všech tarifů #jetovtobě pro mladé a studenty do věku 26 let, ti navíc na první tři měsíce získají Vodafone TV+ a službu OneNumber zdarma až do dvou zařízení.
Internet do domácnosti v nejrůznějších rychlostech až po 1 Gb/s také spojuje stejná cena 299 korun měsíčně, v tomto případě na první půlrok. I ti získají Vodafone TV+ na tři měsíce zdarma, která zahrnuje též předplatné Prima+ premium.
Vizitka kampaně:
Klient: Vodafone
Kreativní agentura: McCann Prague
Produkce: Procoma
Režie: Ondřej Sokol
Kamera: Tomáš Sysel
Fotograf: Pavel Hejný
Mediální agentura: Dentsu
Mediamix: TV, online, social, OOH, rozhlas, in-store
Nasazení: Od 19. srpna