Hlavním motivem nové kampaně Hornbachu jsou ruce, které ve vás vyvolají touhu tvořit a nenechají vás v klidu. Kampaň se objeví na televizních obrazovkách, online platformách, sociálních sítích i venkovních reklamních plochách.
Vzájemný vztah mezi kutily a jejich rukama je často opakující se motiv v komunikaci Hornbachu. V nejnovějším televizním spotu sledujeme ruce, které se chtějí pustit do práce na projektu, zatímco hlavní hrdina se ještě povaluje na pohovce. Ruce proto uštědří svému majiteli neobvyklou lekci, která ho probere k tvůrčí aktivitě.
„Bez souhry rukou a vůle se neobejde žádný kutil, ani žádný úspěšný projekt. Spot proto rozehrává ve výrazné nadsázce myšlenku, co nastane, když taková spolupráce nefunguje a jaké poučení z toho také vyplývá: ruce a naše odhodlání jsou možná tím nejcennějším a nejkouzelnějším nástrojem, který v žádném obchodě nekoupíte,“ vysvětluje David Kolář, vedoucí oddělení marketingu společnosti Hornbach pro Českou republiku a Slovensko.
Reklamní spot vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Pod kreativou je tradičně podepsána agentura HeimatTBWA. Režie se ujal Steve Rogers.
Kampaň „Poslouchej svoje ruce“ poběží od konce srpna až do října současně v několika evropských zemích. V televizi se v Česku reklamní spot představí na kanálech stanic skupiny FTV Prima. Kromě hlavního spotu v sobě kampaň zahrnuje aktivity na sociálních médích, online, tištěných médiích a ve venkovní reklamě. Jejich spojujícím prvkem bude záměrně výrazný a barevný pop-artový styl. Motivy nafotil, ilustroval a animoval Björn Ewers, kterého zastupuje společnost Cosmopola.
Vizitka kampaně
Název kampaně: Poslouchej svoje ruce
Klient: Hornbach
Kreativní agentura: HeimatTBWA
Producenti: Michael Duttenhöfer, Florian von der Heydt
Režie TV spotu: Steve Rogers
Kamera: Daniel Landin
Hudba: Machine New York
Sounddesign: David Arnold / Fridge Audio
Nasazení: konec srpna až říjen 2024
Mediamix: TV, online, social, OOH, print