Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ruce probouzí svého majitele k aktivitě v nové kampani Hornbachu

Hlavním motivem nové kampaně Hornbachu jsou ruce, které ve vás vyvolají touhu tvořit a nenechají vás v klidu. Kampaň se objeví na televizních obrazovkách, online platformách, sociálních sítích i venkovních reklamních plochách.

Vzájemný vztah mezi kutily a jejich rukama je často opakující se motiv v komunikaci Hornbachu. V nejnovějším televizním spotu sledujeme ruce, které se chtějí pustit do práce na projektu, zatímco hlavní hrdina se ještě povaluje na pohovce. Ruce proto uštědří svému majiteli neobvyklou lekci, která ho probere k tvůrčí aktivitě.

„Bez souhry rukou a vůle se neobejde žádný kutil, ani žádný úspěšný projekt. Spot proto rozehrává ve výrazné nadsázce myšlenku, co nastane, když taková spolupráce nefunguje a jaké poučení z toho také vyplývá: ruce a naše odhodlání jsou možná tím nejcennějším a nejkouzelnějším nástrojem, který v žádném obchodě nekoupíte,“ vysvětluje David Kolář, vedoucí oddělení marketingu společnosti Hornbach pro Českou republiku a Slovensko.

Reklama
ČEZ

Reklamní spot vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Pod kreativou je tradičně podepsána agentura HeimatTBWA. Režie se ujal Steve Rogers. 

Kampaň „Poslouchej svoje ruce“ poběží od konce srpna až do října současně v několika evropských zemích. V televizi se v Česku reklamní spot představí na kanálech stanic skupiny FTV Prima. Kromě hlavního spotu v sobě kampaň zahrnuje aktivity na sociálních médích, online, tištěných médiích a ve venkovní reklamě. Jejich spojujícím prvkem bude záměrně výrazný a barevný pop-artový styl. Motivy nafotil, ilustroval a animoval Björn Ewers, kterého zastupuje společnost Cosmopola.

Vizitka kampaně
Název kampaně: Poslouchej svoje ruce
Klient: Hornbach
Kreativní agentura: HeimatTBWA
Producenti: Michael Duttenhöfer, Florian von der Heydt
Režie TV spotu: Steve Rogers
Kamera: Daniel Landin
Hudba: Machine New York
Sounddesign: David Arnold / Fridge Audio
Nasazení: konec srpna až říjen 2024
Mediamix: TV, online, social, OOH, print

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)