T-Mobile pokračuje s komunikací nového portfolia mobilních tarifů Next. Tentokrát se v aktivační online kampani zaměřuje na nabídku pro mladé a studenty do 26 let. Produktová kampaň z dílny týmu Ticino (Ogilvy) má vlastní kreativní koncept postavený na dotváření notoricky známých uměleckých děl v populárním meme stylu.
S předchozí kampaní i dlouhodobou strategickou linkou #MeziSvými je komunikace propojena prostřednictvím hlavního sdělení a hashtagu. „S novými tarify Next měníme pravidla hry i pro mladé a studenty. Naši mladí zákazníci si mohou z nabídky NextU vybrat tarif s takovým benefitem, který bude nejlépe splňovat jejich potřeby a očekávání. Kampaň má vlastní výrazný vizuální styl a reflektuje obsah, který mladá generace na sítích vyhledává, i způsob, jakým ho konzumuje,“ říká Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika.
Komunikace se soustředí na tři klíčové produktové benefity, které nabízejí jednotlivé tarify: neomezená data o víkendech, pohodlné nákupy zdarma s prémiovou službou Alza+ nebo bezpečnostní složku Securita, která chrání před podvodnými stránkami a krádeží přihlašovacích údajů a je součástí všech tarifů.
„Zachovali jsme myšlenku předchozí kampaně představující tarify nové generace Next a doplnili jsme ji o kreativní přístup odpovídající naší cílové skupině. Generace Z vyniká v rychlosti, s kterou se adaptuje na aktuální trendy a šíří je dále. Produktové sdělení jsme proto napojili na aktuálně trendující formu obsahu – memy vyrobené z historických výtvarných děl – a doplnili je o brandové prvky T-Mobile,“ říká Marie Majerová, hlavní „idea maker“ kampaně.
Součástí kampaně je i mediální spolupráce s platformou HeyFomo.cz a spolupráce s vybranými influencery. Ti budou mít za úkol představit na svých kanálech tarify NextU originální a vtipnou formou v souladu s odvážnou kreativou – cílem je ukázat, jak tarify pro mladé NextU mění pravidla hry.
Vizitka kampaně
Klient: T-Mobile
Kreativa, social media: Ticino (Ogilvy)
Média: EssenceMediacom
Online média: Proboston
Ideamaking a copywriting: Marie Majerová
Art: Filip Tondr
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Denisa Došlá, Jakub Šumanský
Nasazení: 19. srpna a 8. září 2024
Mediamix: online, sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat)