Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pod dobrou práci se můžeš podepsat, hlásí v kampani OKsystem tenisové talenty

Se startem tenisového US Open přichází softwarová firma OKsystem se svou první velkou tenisovou kampaní, ve které se objevují dvě české tenisové naděje – Linda Nosková a Jakub Menšík.

Cílem kampaně je představit vztah OKsystemu k českému tenisu, který v posledních letech firma výrazně podporuje. Vedle zmíněných tenistů spolupracuje s tenisovým klubem Precheza Přerov a již čtvrtým rokem je generálním partnerem tenisové ceny Zlatý kanár a turnaje Z-Group Cup (dříve ZUBR Cup).

„Volba obou tenistů není náhodná. Jak Linda, tak Jakub jsou mladí hráči, kteří vedle svého nesporného talentu odvádějí vytrvalou a precizní práci při rozvoji svých tenisových dovedností. Poctivá práce s výsledky na vysoké úrovni je vlastní i nám v OKsystemu, na ní stavíme už 34 let náš byznys,“ vysvětluje Martin Procházka, předseda představenstva OKsystemu, hlavní heslo kampaně „Pod dobrou práci se můžeš podepsat“.

Reklama

„Kreativa kampaně vychází z pozápasového tenisového rituálu, ve kterém se vítězný tenista podepisuje do kamery. Podepisuje tím dobře vykonanou práci, podobně jako my jsme kdykoliv připraveni podepsat dobrou práci za softwarovou společnost OKsystem,“ doplňuje Procházka.

Průběh natáčení provázela příjemná atmosféra, přestože probíhalo až do pozdních nočních hodin. „Natáčení byla skvělá zkušenost. S OKsystemem sdílíme podobné hodnoty, ať už jde o výkon nebo odhodlání. Mám radost, že můžu být součástí této kampaně, a těším se, že jí oslovíme širokou veřejnost nejen doma, ale i v zahraničí,“ slibuje si Jakub Menšík. Pozitivní dojmy ze spolupráce sdílela i Linda Nosková: „Spolupráce s OKsystemem mě moc těší. Přeji si, aby naše společná práce povzbudila více lidí ke sportu, aby mohli objevit radost, kterou pohyb přináší.“

Hlavní část kampaně poběží do konce září. Zatímco v outdoorové a online části kampaně se na vizuálech objeví oba tenisté, v televizním spotu zatím vystupuje jen Jakub Menšík.

Vizitka kampaně
Klient: OKsystem
Strategie: Tomáš Janča
Kreativa: Tomáš Janča, Jan Minařík
Produkce: Fullart studio
Režie: Jan Minařík
Kamera: Tomáš Kučera
Grafika: Tereza Polatová
Fotograf: Martin Flousek
Mediální agentura: PHD
Mediamix: TV, online, social, OOH
Nasazení: Od 26. srpna 2024



Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-47

MAM Exkluzivně v časopise

McDonald’s sýrovka
AI chatbot
Iva Welker, VML

MAM Téma čísla

ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Návrh bez názvu-130
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)