Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česká spořitelna se v nové kampani zaměřuje na finanční zdraví mladých

Nová kampaň Spořitelny pomůže se zvyšováním finančního zdraví mladých klientů. Za používání mobilního George získají odměnu až 500 Kč a za pravidelné spoření pětiprocentní úrok na spořicím účtu.

Česká spořitelna připravila pro mladé klienty tradiční promo nabídku, v rámci které je odmění za pravidelné spoření a používání mobilního bankovnictví George. Mladí klienti tak mohou získat za pět měsíců až 500 Kč (5 × 100 Kč měsíčně, pokud se přihlásí alespoň jednou do měsíce do mobilního bankovnictví George) a zvýhodněný úrok ve výši 5 procent ročně na spořicím účtu, pokud si na něj mladý klient pošle částku v minimální výši 50 Kč. Letošní akce trvá od 1. srpna do 31. října 2024 a mohou ji využít děti a studenti do 17 let včetně.

„Naše tradiční každoroční dětská kampaň stojí na jednoduché myšlence, kterou je sjednání dětského účtu a pravidelného spoření, díky kterému mladí klienti nahlédnou do světa financí a získají možnost vyzkoušet si hospodařit s penězi pod dozorem rodičů. Děti se učí zacházet s běžným a spořicím účtem, mobilním bankovnictvím George, vlastní platební kartou a učí se spravovat své první vlastní peníze. Navíc jsme George upravili dětem do jejich 15. narozenin do hravější podoby,” říká Gabriela Zdařilová, která má v České spořitelně nabídku dětských účtů na starost.

Reklama
MMcite

Další výhody, které lze s dětskými produkty získat:

  • Penzijní připojištění – bonus 500 Kč na dětskou smlouvu o Doplňkovém penzijním spoření. Podmínkou je minimální měsíční úložka ve výši 500 Kč, která bude sjednaná ve smlouvě a vložena na účet nejpozději do jednoho měsíce po nabytí účinnosti smlouvy.
  • Stavební spoření – dvojnásobná státní podpora po dobu 6 let při sjednání online (až 6 × 1000 Kč se zhodnocením až 5,3 procenta ročně a sjednání nové smlouvy zdarma).

Promo kampaň v médiích

Spořitelna na podporu dětských účtů spouští TV spot, který poběží od začátku srpna do konce září v České televizi, na Nově, Primě či Óčku. Jeho cílem je motivovat rodiče, aby svým dětem (8-17 let) založili dětský účet jako první krok k finanční gramotnosti. Kampaň poběží i v online médiích a na sociálních sítích. Kreativu bude možné vidět i v klasických OOH formátech a v pobočkové síti Spořitelny.

Celou kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VML a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg.

„Navazujeme na kampaň o finančním zdraví z počátku roku, proto pokračujeme se stejným kreativním konceptem, jehož exekuce stojí na castingu, výrazné barevné stylizaci a hravé feel-good atmosféře,“ doplnil Tomáš Novotný, „executive creative director“ VML.

Vizitka kampaně
Klient
: Česká spořitelna
Kreativní agentura: tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VML a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague
Produkce: Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg
Nasazení: od 1. srpna do 30. září 2024
Mediamix: TV, online, social, OOH, pobočky Spořitelny

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)