Řetězec drogerií, který letos slaví 30. výročí na českém trhu, CGI reklamu vytvořil s pomocí produkce Nice. Největší úspěch měla na TikToku.
Pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jež v červnu proběhla v prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila síť drogerií Rossman k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu. Na střeše sousední budovy prodejny se objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se podle tiskové zprávy stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy „z pohledu zásahu a lajků“.
Video pro společnost Rossmann vytvořila produkční agentura Nice!, která se specializuje na animace a VFX.
@rossmann_cz 1 + 1 zdarma na dekorativku jen v prodejně ROSSMANN na Václavském náměstí 26!💄 Platí od 5. do 7. 6. #rossmann #rossmannclub #drogerie #drogerka #fyp #foryou #foryourpage #foryoupage ♬ původní zvuk – ROSSMANN
„CGI kampaň jsme v naší komunikaci zkoušeli poprvé. Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace,“ uvedla Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení Rossmann, a pokračovala: „Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu ‚awareness‘, ale i z pohledu ‚trafficu‘.“
CGI reklama proběhla na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde měla největší úspěch.