Reklama
Megaboard

Ručičky, CSR kampaň McDonald’s, přinesly rekordních sedm milionů korun

Téměř sedm milionů korun věnovali koupí ručiček zákazníci McDonald’s nadačnímu fondu Dům Ronalda McDonalda, který poskytuje ubytování zdarma rodinám hospitalizovaných dlouhodobě se léčících dětí. Jedna z největších fundraisingových akcí u nás tak opět překonala rekord z loňského roku.

Samolepky ručiček v uplynulých týdnech zaplnily interiéry restaurací McDonald’s po celém Česku. Symbolizují pomocnou ruku rodinám, které se starají o dlouhodobě a vážně nemocné děti. Díky štědrému přístupu zákazníků mohou mnohdy těžké časy trávit spolu a stále fungovat jako rodina. Restaurace prodaly v rámci tradiční fundraisingové kampaně celkem 275 tis. nálepek za 6,9 milionu korun.

Všechny peníze poputují na konto nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda, který poskytuje bezplatné ubytování právě rodinám nemocných dětí. Podle jeho ředitelky Ivany Švingrové Pešatové zamíří prostředky na provoz prvního tuzemského domu: „Nesmírně si vážíme pomoci všech fanoušků a zákazníků McDonald’s. Pro nás je to důkaz, že lidé nejsou lhostejní k osudům jiných. Rodinám se daří zvládat strasti lépe, když jsou spolu. A právě Dům jim poskytuje veškeré zázemí, soukromí i prostor k rozptýlení. Děkujeme všem za pomoc. Dává nám to sílu pokračovat v přípravách druhého Domu, který už chystáme na Moravě.“  Služby týkající se péče zaměřené na rodinu, takzvané Family Centered Care, poskytuje zařízení nacházející se v areálu motolské nemocnice už více než rok a půl. Za tu dobu ubytovalo zdarma více než 400 rodin z celé České republiky.

McDonald’s, jako zakladatel a generální partner nadačního fondu, pořádá podobné kampaně několikrát do roka. Tomáš Myler, „impact director“ společnosti pro Česko, Slovensko a Ukrajinu, považuje tu poslední za mimořádně úspěšnou: „Máme velkou radost, že jsou v tom zákazníci s námi. Pomáhat je zkrátka baví. Nejde o žádnou abstraktní službu, ale skutečnou pomoc rodinám v těžké životní situaci. V restauracích jsme každý den viděli, jak se lidé upřímně radovali z toho, že někomu pomohli. Každá sekunda práce na této kampani se vyplatila.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále