Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pomozte uniknout krvavým hrám, nabádá Člověk v tísni s VCCP

Při zahájení Letních olympijských her v Paříži odstartovala také kampaň Člověka v tísni z dílny agentury VCCP Prague, apeluje na české občany, aby podpořili iniciativy organizace.

Aktuální kampaň Člověka v tísni s názvem „The deadly games“ chce upozornit na porušování lidských práv v zemích, jejichž sportovci se také účastní olympiády. „Člověk v tísni již více než 25 let navazuje ve 20 zemích úzkou spolupráci s aktivisty a novináři, kteří se snaží vzdorovat režimům, jež neváhají použít brutální sílu proti vlastním občanům. Diktátoři a autokraté těchto zemí rádi využívají velkých sportovních událostí k legitimizaci svých brutálních režimů. Chtěli jsme proto využít příležitosti, kdy celý svět žije sportem, abychom upozornili na porušování lidských práv. Cílem kampaně není kritizovat jakoukoliv sportovní událost či sportovce samotné, ale dát lidem na vědomí, že probíhají i jiné ‚zápasy‘, které si zaslouží stejnou pozornost. A tímto způsobem získat podporu pro projekty Člověka v tísni,“ uvedla ke kampani Adriana Černá, koordinátorka mediálního oddělení Člověka v tísni.

Za kampaní stojí po stránce kreativity Miguel Molina, Miguel Silgado, Barbora Ivanová, Lluis Rotger, Štěpán Ryšavý, Marek Farkaš, Anna Nguyen a Anna Váchová. Account mají na starosti Ondřej Fiala, Aneta Záhoříková a Markéta Kadeřábková. Produkce se chopil Ruben Ter-Akopow.

Fotografie, které jsou v kampani použité, patří do portfolia oceňovaných fotožurnalistů Edua Poncese a Carlose Herrery.

Tři vizuály jsou páteří kampaně, jejíž součástí jsou také samostatné webové stránky thedeadlygames.com, jež rovněž včetně ilustrací vznikly v agentuře VCCP.

Kampaň běží na sociálních sítích a print vyšel dnes také v aktuálním vydání Respektu, v němž se objeví také za týden. Přidají se k němu ale podle všeho i další mediální domy, které tradičně zveřejňují kampaně Člověka v tísni bezplatně.

Pro neziskovou organizaci a agenturu VCCP jde o druhý společný projekt. Tím prvním byla oceňovaná Minuta ticha, která běžela v době MS ve fotbale v Kataru před dvěma lety. Z letošních cen ADC Czech Creative Awards si vedle jiných ocenění odnesla také Grand Prix v kategorii Craft a zlato za nejlepší animace.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu