Snadnější a zábavnější návrat do školy slibuje kampaň Oxybag s oživlými batohy od produkce Overhere, k vidění je na TV Nova.
Filmová produkce Overhere připravila novou kreativní kampaň pro Oxybag, výrobce batohů a školních potřeb. „Cílem bylo posílit brand a dát o něm vědět zapamatovatelným způsobem. Chtěli jsme se vymanit z klišé, která většinou v reklamách v tomto segmentu panují,“ vysvětluje koncept Jan Kolář, kreativec z Overhere.
Martina Hoffová, marketingová ředitelka značky Oxybag, dodává: „Jsme na trhu již téměř 30 let a patříme mezi top 3 značky ve svém segmentu. Lidé nás znají a rádi se k nám vracejí, ale cítíme potřebu se ještě více prezentovat a ukázat, že nabízíme nejen kvalitní a ergonomické výrobky, ale také designově nadčasové produkty, které splňují potřeby moderních školáků a jejich rodičů.“
V hlavní roli samotného spotu, který se od tohoto týdne ukazuje na TV Nova, je batoh provázející svého majitele – dítě – celým dnem. Pro dítě je parťákem, který mu kryje záda. Uvěřitelnosti sdělení podle Overhere přidává fakt, že je batoh polidštěný – má oči a mluví. „Na rozdíl od očí, které jsme jako 3D model přidali postprodukčně, jsme batoh ovládali pomocí vlastního RC modelu přímo na místě,“ popisuje provedení Jan Kolář.
Cílovou skupinou této kampaně jsou především rodiče školáků ve věku od šesti do 15 let a samotní školáci. Úspěšnost kampaně se bude měřit pomocí několika klíčových ukazatelů, jako jsou nárůst prodeje, zapojení na sociálních médiích, návštěvnost webových stránek a zpětná vazba od zákazníků. Rovněž se bude sledovat míra povědomí o značce a její vnímání před a po kampani.
Vizitka kampaně
Klient: Oxybag
Kreativa a produkce: Overhere
Režie, scénář a střih: Jan Kolář
Kamera a color grading: Petr Hostička
Zvuková postprodukce: Luboš Ondráček
Vizuální efekty: Michal Fíbek
Fotografie: Tereza Štouračová
Mediamix: TV, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, emailing, PPC
Nasazení: do konce srpna