Se čtrnácti spoty startuje dosud nejambicióznější kampaň Kooperativy s agenturou Weareginger a produkcí Dawson.
Od začátku května běží dosud nejrozsáhlejší kampaň pojišťovny Kooperativa, která postupně vypustí 14 samostatných spotů. S vtipem ukazuje „varovné“ příběhy lidí, kteří si šli při problémech pro pomoc jinam než k pojišťovně. K tomu Kooperativa slibuje, že si značka bere starosti svých klientů opravdu za své vlastní.
„Průšvihy přichází vždy zcela nečekaně. Zaskočeni situací pak často požádáte o pomoc někoho, kdo ze smolného dne zvládne udělat tu nejhorší noční můru. Vtáhne vás do chaosu vlastní domácnosti nebo z vás udělá doplněk svého přerostlého mazlíčka. Zkrátka vás dostane z bláta do louže,“ vysvětluje koncept Jiří Langpaul, kreativní ředitel agentury Weareginger, která za kampaní stojí.
Spoty vznikly ve spolupráci s Dawson Productions v režii Calle Astranda, mediálně ji zaštiťuje PHD. Postupně bude doplňována dalšími mediatypy, zejména digitálem a ve druhé polovině roku pro značku typickou venkovní reklamou.
„Vaše starosti si bereme na starost! To není jen nový příslib, je to nová realita. Život občas pěkně fauluje a dříve nebo později se pojištění hodí každému. S Kooperativou ale máte jistotu, že budete připraveni takový nečestný zákrok zvládnout a vrátit se zase zpátky do hry,“ slibuje Jindřich Skrip, ředitel marketingu Kooperativy.
Vizitka kampaně
Klient: Kooperativa
Ředitel marketingu: Jindřich Skrip
Šéf marketingové komunikace: Daniel Česar
Brand manažerky: Jiřina Krbcová, Lenka Hrůzová
Agentura: Weareginger
Kreativní ředitel: Jiří Langpaul
Copywriter: Karolína Gattermayerová, Diana Formanová, Petr Voborský
Art director: Jiří Langpaul
Projektová manažerka: Simona Holinka
Produkce: Dawson Production
Režie: Calle Astrand
Kamera: Martin Matiášek
Výkonná produkce: Vlasta Kristl
Line producer: Barbora Šonková
Edit: Filip Malásek