Společnost Savencia Fromage & Diary přichází s novou televizní kampaní pro svou značku Král Sýrů. Komunikační koncept a kreativu připravila skupina Publicis Groupe.
Kampaň na českém a slovenském trhu poběží v průběhu celého roku. Jejím ústředním bodem je televizní reklama, která na základě myšlenky „To nejlepší z nás se skrývá uvnitř“ představuje novinku značky Král Sýrů. A to hermelín, který právě uvnitř skrývá a nechává dozrát všechny své příchutě. Kreativu a komunikaci připravila skupina Publicis Groupe, se kterou společnost Savencia Fromage & Diary spolupracuje již od roku 2017.
Vedle televize se reklama objevuje také v digitálu, online a na sociálních sítích. Právě nyní můžete printovou verzi kampaně vidět v provozovnách COOP. Vedle kreativy zajistila skupina Publicis Groupe také produkci reklamy. Režie se ujalo duo Novak & Nguyen.
„Téma příchutí skrytých uvnitř jsme se rozhodli ztvárnit pomocí masek, ve kterých jsme odrazili jednotlivé ingredience ukryté v Králi Sýrů. Jsme přesvědčeni, že tato vizuální metafora umožní lépe diferencovat příchutě a zároveň budovat atmosféru jedinečného momentu, ve kterém se doslova rozplynete,“ říká Jakub Havlík, „creative group head“ v komunikační skupině Publicis Groupe.
„Díky našemu vylepšenému výrobnímu procesu teď nabízíme ještě intenzivnější a jemnější chuť našeho oblíbeného Krále Sýrů. Českým zákazníkům přinášíme přesně to, co si přejí – sýry plné lahodného aroma a krémové textury, které se rozplývají na jazyku. Nová kampaň dokonale zachycuje tu správnou rovnováhu mezi intenzitou příchuti a příjemnou rozplývavostí, které jsme byli schopni dosáhnout,“ říká Pavlína Valko, „group brand manager“.