To nejlepší se skrývá uvnitř, ukazuje Král sýrů v nové kampani od Publicis Groupe

Společnost Savencia Fromage & Diary přichází s novou televizní kampaní pro svou značku Král Sýrů. Komunikační koncept a kreativu připravila skupina Publicis Groupe.

Kampaň na českém a slovenském trhu poběží v průběhu celého roku. Jejím ústředním bodem je televizní reklama, která na základě myšlenky „To nejlepší z nás se skrývá uvnitř“ představuje novinku značky Král Sýrů. A to hermelín, který právě uvnitř skrývá a nechává dozrát všechny své příchutě. Kreativu a komunikaci připravila skupina Publicis Groupe, se kterou společnost Savencia Fromage & Diary spolupracuje již od roku 2017.

Vedle televize se reklama objevuje také v digitálu, online a na sociálních sítích. Právě nyní můžete printovou verzi kampaně vidět v provozovnách COOP. Vedle kreativy zajistila skupina Publicis Groupe také produkci reklamy. Režie se ujalo duo Novak & Nguyen.

„Téma příchutí skrytých uvnitř jsme se rozhodli ztvárnit pomocí masek, ve kterých jsme odrazili jednotlivé ingredience ukryté v Králi Sýrů. Jsme přesvědčeni, že tato vizuální metafora umožní lépe diferencovat příchutě a zároveň budovat atmosféru jedinečného momentu, ve kterém se doslova rozplynete,“ říká Jakub Havlík, „creative group head“ v komunikační skupině Publicis Groupe.

„Díky našemu vylepšenému výrobnímu procesu teď nabízíme ještě intenzivnější a jemnější chuť našeho oblíbeného Krále Sýrů. Českým zákazníkům přinášíme přesně to, co si přejí – sýry plné lahodného aroma a krémové textury, které se rozplývají na jazyku. Nová kampaň dokonale zachycuje tu správnou rovnováhu mezi intenzitou příchuti a příjemnou rozplývavostí, které jsme byli schopni dosáhnout,“ říká Pavlína Valko, „group brand manager“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk