Reklama
Megaboard

To byla třetinka! I krušovický Bohém fandí hokeji

Po necelém roce oprášili úspěšný koncept s Bolkem Polívkou a oblékli ho do hokejové výstroje. Pivní značka Krušovice Bohém patřící do skupiny Heineken nasadila během probíhajícího šampionátu tři nové sponzorské spoty.

Bohém fandí pivu. Tak je zastřešena kampaň navázaná k hokejovému mistrovství světa, na které se stejně jako na celém konceptu, který loni v červnu podpořil uvedení nového sub-brandu na trh, podílela agentura Flo a kreativní trio Jinej Gang. V hlavní roli se opět objevuje Bolek Polívka, který ve spotech Třetinka, Lístky a Západ na rozdíl od svého přítele na telefonu nesdílí vášeň pro hokej, ale pro zlatavý mok. „Spoty můžete vidět na ČT Sport,“ uvedla brand manažer Krušovic Pavel Vácha.

Ze strany pivovaru to není jediná marketingová aktivita spojená s hokejem, respektive s dalšími akcemi mimořádného sportovního roku. „Chceme tyto akce oslavit limitovanou edicí fanouškovských plechovek piva Krušovice s originálním designem, které budou díky nahraným popěvkům fandit s námi, a nebudou chybět v ledničce žádného sportovního fanouška,“ uvedl Vácha. Na obaly Krušovice 10, Krušovice 12 a Krušovice Hořké Nealko tak pronikly tradiční české fanouškovské popěvky, přiložený QR kód pak odkazuje na jejich videoverze na YouTube. Za vývojem designu stojí FLO, za packagingem LAVO Group.

Když se světový šampionát hrál v Česku před devíti lety naposled, byl to právě pivovar Krušovice, kdo se před ním partnersky spojil s Mezinárodní hokejovou federací (IIHF). Díky oficiálnímu sponzorství tehdy splnily Krušovice své roční prodejní cíle již v polovině roku 2015 a off-trade prodej vzrostl o 45 procent. TV reklamy s postavou „Krále“, které vznikly ve spolupráci s VCCP, se staly nejlépe hodnocenými spoty MS 2015 a značka natáhla své partnerství s IIHF až do roku 2019.

Pro letošní MS navázal partnerství s šampionátem Pilsner Urquell, ovšem nikoliv v rámci kontraktu s IIHF, ale s lokálním organizačním výborem. Jeho pivo se točí ve fanouškovských zónách, zatímco v pražské O2 areně je na čepu Staropramen a v ostravské hale Ostravar.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále