Reklama
Megaboard

Střední Čechy pustily k vodě novou kampaň. Pomocí dvojsmyslu lákají na letní dovolenou u vody

Pod názvem Pustit k vodě představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. Zároveň odstartovala kampaň, jejíž hlavním symbolem jsou růžové brýle a dvojsmysly.

Středočeský kraj současně při příležitosti spuštění kampaně zhodnotil návštěvnost kraje v minulém roce a symbolicky zahájil novou turistickou sezónu.

„Střední Čechy mají jednoznačně co nabídnout, což dlouhodobě potvrzují čísla návštěvnosti. Do středních Čech přijelo za celý loňský rok 1,33 milionů hostů. Oproti roku 2022 se jedná o nárůst o 14,5 procenta. Zvýšení návštěvnosti jsme přitom zaznamenali jak u tuzemských, tak i u zahraničních návštěvníků. Návštěvnost tuzemských návštěvníků překročila 1 milion hostů, což znamenalo nárůst přes 10 procent a u zahraničních návštěvníků byl nárůst návštěvnosti ještě výraznější, celých 35 procent. Těší mě, že společně s partnery nadále pracujeme na tom, abychom nejen tuzemským, ale i zahraničním návštěvníkům ukazovali krásy našeho kraje. Dnešní představení kampaně Pustit k vodě je toho důkazem,“ uvedl radní pro oblast kultury, památkové péče a cestovního ruchu Václav Švenda.

Kampaň Pustit k vodě je produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. „Kreativní koncept vzešel z marketingového oddělení a poukazuje na každodenní či stresové situace, které mohou lidé hodit za hlavu, tedy pustit k vodě, a užít si aktivní dovolenou nejen na vodě, ale i u vody, a to jen pár kilometrů od hlavního města,“ přiblížil kampaň Jakub Kulhánek, ředitel Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR).

Základní myšlenka pracuje s dvojsmyslem. „V kampani využíváme copywriterskou hříčku, která nese jasné sdělení – zbav se starostí, uvolni se a vyraz do středních Čech s partnerem, rodinou, se psem, prostě s kýmkoliv. Věříme, že má potenciál stát se zapamatovatelným sloganem spojeným se zážitky na vodě a okolo ní. Tón kampaně je hravý, uvolněný, plný slovních obratů a dvojsmyslů,“ doplnila za SCCR Karolína Kratochvílová, která stojí za kreativou nového produktu.

V rámci kampaně využije Středočeská centrála cestovního ruchu celou škálu formátů – v online prostředí, tištěnou inzerci anebo video a audio spoty, které vznikly v loňském roce. Součástí budou i PR aktivity. Vytvořen byl také web pustitkvode.cz, který nabízí praktické tipy na výlety, služby a zážitky na vodě i v jejím okolí. Kampaň poběží v letošním i příštím roce od května do září. Na vizuálech SCCR spolupracovala s kreativním studiem Debono. „V navržených grafických vizuálech využíváme kontrast mezi každodenním životem a zábavnějším způsobem trávení volného času. Zvolené barvy kampaně navozují pohodovou letní atmosféru, což završuje symbol růžových srdíčkových brýlí,” uvedl Jiří Flachs, zakladatel studia. Produkci videospotů zajistila společnost Markusfilm. „Casting, výběr lokací a samotné natáčení probíhalo vloni na přelomu září a října, kdy jsme využili nebývale teplé počasí. Natáčet letní spoty na začátku podzimu bylo příjemnější než v polovině prázdnin,” řekl Marek Dvořák, majitel studia Markusfilm.

Produkt Pustit k vodě navazuje na jedno z hlavních komunikačních témat SCCR, ale i agentury CzechTourism pro následující dva roky, kterým je aktivní turismus. Střední Čechy se představují jako destinace v pohybu. Výhodou regionu je rozmanitost a šíře nabídky aktivní turistiky, která je atraktivní pro všechny cílové skupiny i věkové kategorie. „Hlavním přínosem produktu cestovního ruchu je zvýšení návštěvnosti v regionu, vyšší spotřeba služeb a tím i podpora lokální ekonomiky. Produkt Pustit k vodě sdružuje nejen nabídku aktivit na vodě, ale i turistické cíle a služby okolo vody. Můžeme tak návštěvníkům nabídnout komplexní dovolenou až na několik dní,“ vysvětlil Jakub Kulhánek, ředitel SCCR.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále