Raiffeisenbank fandí v kampani od Loosers nejlepším fanouškům hokeje

Raiffeisenbank je i v letošním roce oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. V kampani se současně stává „hrdým partnerem mistrů světa ve fandění“. O kampaňovou ideu, kreativní zpracování i produkci se postarala agentura Loosers.

„Česko je právem považováno za zemi s nejlepšími hokejovými fanoušky, kteří se každým rokem semknou a vytváří jedinečnou atmosféru. Rozhodli jsme se proto, že my budeme fandit nejen hokejistům, ale hlavně fanouškům, kteří vytváří tu pravou atmosféru a dokáží vyburcovat národní tým k úspěchu. Podle nás těm nejlepším fanouškům, které svět má. Proto je v kampani ukazujeme jako mistry světa ve fandění a přinášíme jim mistrovské odměny, hokejový merch a soutěže o vstupenky na zápasy,“ říká Markéta Křížková, expert marketingové komunikace Raiffeisenbank.

„Kampaňovou ideu toho, že Češi rádi a skvěle fandí, jsme rozehráli v krátkých sponzoringových spotech, které přináší trochu fandění i do nečekaných situací – na svatbu v kostele a na představení vážné hudby v opeře. Ve vizuálech si zase hrajeme se jmény fanoušků na dresech, která dokáží poukázat jak na pyšné fandění národnímu týmu, tak reagovat na vývoj účasti Čechů a konkrétní výsledky zápasů,“ doplňuje ke kreativnímu ztvárnění kampaně Iva Bízová, kreativní ředitelka Loosers. Režie spotů se ujal Jakub Kohák, kampaňové fotky nafotil Tomáš Třeštík.

Kampaň je nasazena v podobě sponzorských vzkazů a krátkých spotů v televizi a online, kde je doplněna o bannery, komunikaci na sociálních sítích a kampaňový web. Klíčové vizuály jsou k vidění také na pobočkách Raiffeisenbank. Zapáleným fanouškům hokeje jsou věnovány i dva audiospoty, se kterými se setkají posluchači Spotify. Speciální merch, který ke kampani vznikl, získají noví klienti Raiffeisenbank na pobočkách a také návštěvníci fanouškovských zón u arén v Praze a Ostravě. Těšit se mohou na dresy, šály, ale i celou řadu fandících předmětů v českých barvách.

O digitální extenze kampaně „Hrdý partner mistrů světa ve fandění“ a její využití na sociálních sítích se stará agentura Socialsharks.

Vizitka kampaně
Klient: Raiffeisenbank
Agentura: Loosers
Sociální sítě: Socialsharks
Režie: Jakub Kohák
Kampaňové foto: Tomáš Třeštík
Mediamix: TV, online, sociální sítě, OOH, vizuály na pobočkách

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka