Reklama
Megaboard

Odměna pro aktivní klienty. ČSOB přichází s novou kampaní

Nový přístup k aktivním klientům podporuje Skupina ČSOB ve své poslední kampani. Ty, kdo ji volí jako hlavní banku pro své finanční potřeby, odměňuje za aktivitu na účtu výhodnějšími podmínkami u produktů.

Kampaň potrvá od 7. května do 16. června a zahrne spoty v televizi, online formáty, sociální sítě i pobočkovou síť ČSOB. Objeví se v ní tradiční maskot chameleon i virtuální asistentka Kate

„Cílem nové kampaně je představit vstřícným a lehce humorným způsobem, že se vyplácí používat náš účet. Vážíme si těch, kdo pravidelně využívají naše produkty, a považujeme za férové jim nabídnout ty nejlepší podmínky a odměnit je za to, že si nás vybrali jako hlavní banku pro své finanční potřeby. V kampani se klienti opět setkávají s našim oblíbeným maskotem chameleonem, který je tentokrát v roli trenéra. Případně se stačí jednoduše zeptat naší virtuální asistentky Kate, proč se vyplácí být aktivní. Nová komunikace podporuje a dále rozvíjí klíčový claim skupiny ČSOB Jdeme vám naproti,“ uvádí Renata Němcová Pixová, ředitelka skupinové komunikace & marketingu ve skupině ČSOB. 

Kampaň využívá klasického mixu komunikačních kanálů a platforem, ať už se jedná o televizní spoty, digitální formáty, PR a sociální sítě nebo POS/POP komunikaci ve vlastní široké síti. Úplnou novinkou je využití reklamy ve smart televizích (značek LG a Hisense) od platformy Teads. Na kampaň pak bude postupně navazovat ještě další komunikace s konkrétními výhodami a nabídkami pro aktivní klienty. Ti budou už od startu informováni o nabízených výhodách ve svém mobilním bankovnictví ČSOB Smart, na webu nebo prostřednictvím komunikace s virtuální asistentkou Kate.  

Vizitka kampaně
Klient: ČSOB
Kreativní agentura: Zaraguza
Mediální agentura: Publicis Groupe
Produkční agentura: Boogie Films, Plaftik
Strategy & Creative director: Roman Biath
Creative lead: Judita Ružičková
Copywriter: Judita Ružičková, Dajana Székelyová
Art director: Filip Košatka
Account director: Anna Nedelská
Account manager: Nikola Barcalová
Strategic planner: David Červený, Lucia Urbaníková
Režie: Robert Hloz
3D Režie: Juraj Demo Demovič
Nasazení: od 7. května do 16. června 2024
Mediamix: TV, online, social, tisk, OOH, PR, direct, in-store

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou
Social Media

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále