Reklama
Megaboard

O2 spouští první kampaň s novým komunikačním konceptem značky

První kampaň v konceptu „Více ze života“ láká na „Nejlepší 5G síť podle Vás“, spolupracovaly na ní Free Andy Agency a VCCP.

Nová kampaň O2 s názvem „Nejlepší 5G síť podle Vás“ je první kampaní v novém komunikačním konceptu Více ze života a zaměřuje se na to, co přináší 5G síť zákazníkům i se službou Data naplno.

„Kvalita a rychlost 5G sítě patří mezi nejdůležitější témata, kterým se v O2 věnujeme. Ostatně, jedním z hlavních pilířů značky je poskytovat lidem více spojení, aby spolu mohli komunikovat kdykoliv a kdekoliv,“ říká marketingový ředitel O2 David Daneš a dodává: „Těší mě, že už tři roky po sobě hodnotí lidé O2 síť jako nejlepší. V nové kampani jim chceme ukázat, co všechno s připojením na 5G síť zvládnou a jak díky tomu můžou mít ‚více ze života‘.“

Kampaň startuje 1. května formou 40sekundového hlavního televizního spotu. Dále bude v OOH a online formátech, na sociálních sítích a také na streamovacích platformách. Kreativní koncept kampaně vychází z dílny agentury Free Andy Agency a VCCP.

Kampaň přichází v době, kdy O2 pokračuje ve spolupráci s CETIN na modernizaci sítě a rozšiřování 5G signálu, jímž je aktuálně pokryto 88,6 procent populace a 59 procent území ČR. „V letošním roce plánujeme ještě 5G signálem pokrýt zhruba 650 lokalit zejména na jižní Moravě. Do konce tohoto roku dokončíme modernizaci podstatné části sítě. Na následující rok 2025 zůstanou již jen jednotlivé složitější, hůře dostupné základnové stanice,“ říká Jan Hruška, technický ředitel O2.

O2 v novém

Nový komunikační koncept značky O2 je zastřešený sloganem „Více ze života“, který už operátor používal před více než dvaceti lety ještě pod značkou Eurotel. Po letech budování pozice technologického lídra brand posouvá strategický důraz na zákazníka a jeho zážitek s technologiemi. Jako svou misi vnímá zlepšování života lidí jejich prostřednictvím.

„Podkladem pro novou strategii byly hodiny hloubkových rozhovorů se zákazníky, kteří přirozeně vyhledávají nové technologie a rádi je ve svém životě využívají. Z výzkumu realizovaného společností Kantar vzešly tři základní oblasti, které jsou pro lidi ve vztahu k technologiím nejdůležitější. Chtějí toho více zvládnout a být efektivnější. Chtějí se cítit v digitálním prostředí v bezpečí a chránit své soukromí, a také chtějí mít technologie pod kontrolou a cítit se s nimi v pohodě. A přesně na to jako značka reagujeme,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace.

Výzkum pomohl vydefinovat čtyři strategické oblasti, na které se O2 soustředí a na kterých stojí nové směřování brandu. Jsou jimi: více možností díky digitálnímu ekosystému, více spojení díky Inteligentní síti, více bezpečí díky ochraně od O2 a Více rovnováhy díky digitálnímu zdraví.

Nový komunikační koncept nadále pracuje s postavou inteligentní sítě Evy, která přijímá roli největšího fanouška lidí a lidskosti. Více se polidštil i její vzhled, mimo jiné má nově vlasy.

Vše podtrhuje i nová vizuální identita O2, kterou připravila londýnská agentura Wolff Olins a aktuálně startuje i na dalších trzích, kde značka působí. Zahrnuje mimo jiné nový font „On Air“ od legendárního studia Monotype, novou modrou barvu nazvanou „Beyond Blue“, výraznější modré gradienty i typické bubliny. Jediné, co zůstává v původní podobě, je minimalistické logo O2.

Koncept Více ze života spoluvytvářela interní agentura O2 Free Andy Agency spolu s pražskou pobočkou VCCP. Zákazníci uvidí novou kampaň od začátku května v televizních spotech věnovaných 5G síti a službě Data naplno, dále v outdooru, printu, síti prodejen O2, online, socialu, directu a dalších kanálech.

Vizitka kampaně
Klient: O2
Tým klienta: David Daneš, Tomáš Hoyer
Kreativní agentura: Free Andy Agency, VCCP
Strategy Planner: Tomáš Mrkvička
Klientský servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová, Ondřej Fiala
Production Manager: Samantha Berdy
Kreativní team: Ondřej Křišťan, Marek Linhart 
Produkce kampaně: Alien Studio, Haike Tomková    
Režisér: Max Turek
Filmová produkce: Boogie Films
Animace a obrazová postprodukce: Alien Studio, Ivan Uličný
Zvuková Postprodukce: Kabelovna Studios
Mediamix: TV, outdoor, print, síť prodejen O2, online, social, direct a další kanály
Nasazení: začátek května

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále