Nová tyčinka Joya si klade za cíl zaujmout nejenom chutí, chce vás také vytáhnout z každé nudy. Na budování nové značky, od názvu přes design až po komunikaci, se podílela reklamní agentura Zaraguza.
„Jsme rádi, že byl náš klient otevřen i ulítlejší kampani a netrval na povinné jízdě, typické pro tuto kategorii. Joya je o radosti a tu chceme šířit napříč celou komunikací,” říká „strategy & creative director” Roman Biath.
Joya je zde pro všechny, kteří hledají něco, co si zobnou v nekonečné řadě na poště nebo uprostřed nejnudnější porady na světě. Stejně jako hlavní hrdinka v televizním spotu, kterou Joya doslova přenese na její happy place.
Vystavět nejvtipnější nudu na poradě a následně nechat herečku spolknout produktem měla na starosti produkční agentura Creative Embassy a režisér Luboš Vacke.

V rámci kampaně je připraven 20sekundový televizní spot a jeho kratší verze určené pro online komunikaci. S Joyou se diváci potkají v outdooru ale i na sociálních sítích včetně TikToku.
Kampaň na novou tyčinku Joya běží v televizi od 20. května.
„Věříme, že JOYA díky netradičnímu spotu a výraznému designu vynikne mezi ostatními tyčinkami a zákazníci po ní s radostí sáhnou,“ dodává „brand manager“ značky Joya Slavomír Svoboda.
Vizitka kampaně
Klient: Joya (Úsovsko Food)
Kreativní agentura: Zaraguza
Produkční agentura: Creative Embassy
Obor: Spotřební zboží
Strategy & creative director: Roman Biath
Strategy planner: Lucia Urbaníková, David Červený
Account director: Klára Buriánková
Account manager: Marie Neoralová
Copywriter: Dajana Székelyová
Art director: Ondřej Kroupa
Režie: Luboš Vacke
Nasazení: od 20. května 2024
Mediamix: TV, OOH, sociální sítě