Staropramen je hrdým partnerem České fotbalové reprezentace. S nastupující pivní sezonou a blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale spouští kampaň 12. hráč. Ta ukazuje, že fanoušci, kteří si rádi vychutnají kvalitní pivo, k fotbalu prostě neodmyslitelně patří. Za kampaní stojí kreativní agentura WMC Grey, produkční agentura Boogie Films a kreativní ředitel David Suda.
Značka při této příležitosti vydává i limitovanou fotbalovou edici plechovkového piva Staropramen 12. K dispozici bude v obchodech od druhé poloviny května a objeví se na ní zástupci fotbalové reprezentace.
Nový spot bude k vidění v TV i na sítích
Staropramen ke kampani natočil nový reklamní spot, který je o fotbale, pivu a české povaze. „Staropramen dlouhodobě prezentujeme jako značku oslavující českou náturu, není to jinak ani u nového spotu,“ říká David Zappe, marketingový ředitel společnosti Pivovary Staropramen. „Pracujeme s českou houževnatostí, jsme nad věcí, trošičku ironičtí sami k sobě. Důležité je zůstat pozitivní: ať už je to jakkoliv, my to zvládneme,“ popisuje Pavla Ličková, „brand manager“. Připomíná, že Češi se nevzdávají, ať už se zrovna daří nebo ne. A neplatí to jenom o fotbale.
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/04/ST-kampan-12.-hrac-01-1200x543.jpg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/04/ST-kampan-12.-hrac-02-1200x684.png)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/04/ST-kampan-12.-hrac-03-1200x523.jpg)
Ve spotu jsou kromě hlavního aktéra Hynka Čermáka k vidění i fotbalové hvězdy Tomáš Souček, Jindřich Staněk a Tomáš Holeš nebo sládci Staropramenu – Jan Řehůřek, Jan Špaček, Rudolf Schaffer, Marek Hrdlička a Michal Meduna.
Reklamní spot je k vidění v televizi i na sociálních sítích od 8. dubna. Kampaň také poběží v online, tisku, rádiu, PR, directu, instore a AR/VR, a to až do srpna 2024.
Vizitka kampaně
Klient: Staropramen
Kreativní agentura: WMC Grey
Mediální agentura: OMD
PR agentura: DFMG
Produkční agentura: Boogie Films
Creative director: David Suda
Account director: Irena Stodůlková
Senior Account director: Filip Sajka
Režie (u spotů): Tomáš Bařina
Copywriter: Vojtěch Marek
Art director: Martin Šimon
Creative lead: Radek Pleha
Nasazení: od 8. dubna do srpna 2024
Media mix: TV, sociální sítě, online, tisk, rádio, PR, direct, instore, AR/VR